Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، حجت الاسلام امیدرضا مبارک‌آبادی در جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی  افزود: بر اساس ماده ۴۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیات اجرایی مسئول مستقیم صحت انتخابات است، بنابراین اعضای این هیات باید از معتمدان محلات و اصناف انتخاب شوند.

وی بیان کرد: مشکلات و مسایل کارگری استان باید در اسرع وقت پیگیری شود چرا که تداوم این مهم در مشارکت مردم در انتخابات تاثیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: آموزش مجریان انتخابات، فرمانداران و بخشداران نیز نکته مهمی در راستای برگزاری هر پرشورتر این فرآیند ملی است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

حجت الاسلام مبارک آبادی افزود: مشکلات و کاستی های قابل‌توجهی در بخش زیرساختی برگزاری انتخابات استان وجود دارد که می‌طلبد در اسرع وقت شناسایی و حل شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه یک نفر از سوی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان در هر یک از فرمانداری ها مسئول نظارت بر ثبت نام نامزدهای انتخابی معرفی شده انتظار می‌رود فرمانداری‌ها نهایت همکاری را با این نیروها داشته باشند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی انتخابات جامعه دولت مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است

بختیار خلیقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظارت و بازرسی مدون از سطح بازار بستر حمایت از کالاهای داخلی و رشد تولید را به دنبال دارد.

وی افزود: در تحقق شعار سال، مشارکت مردم نقش بسیار تعیین کننده‌ای دارد و جهش تولید و شاخص‌های اقتصادی تسریع می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند، یادآور شد: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را اقتصادی نامگذاری کردند و همانگونه که فرمودند یکی از مسائل اصلی کشور اقتصاد است و همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

خلیقی بیان کرد: رسالت تنظیم بازار در راستای تحقق شعار سال به وضوح مشهود است و باید در بحث بازار و کالاهای اساسی و تنظیم بازاری به جد ورود پیدا کنیم.

وی یادآور شد: در مجموعه صمت کردستان در راستای تحقق شعار سال با تدوین سند راهبردی اهداف، برنامه عملیاتی، مشکلات و الزامات اجرایی ورود پیدا کرده‌ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سال جاری در بعد صنعت رشد تولید ۸ درصد، معدن رشد ۱۳ درصد و در حوزه تجارت نیز رشد ۲۳ درصد در هدف کمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گنجانده شده است.

خلیقی گفت: شفاف سازی کالاها، نظارت عالی بر قیمت گذاری ها و توزیع مناسب کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان از جمله رسالت‌های تنظیم بازار است.

کد خبر 6081229

دیگر خبرها

  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست