Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس ‌با اشاره به آغاز ساخت اسکله تجاری بندربوالخیر با اعتبار۲۵۲ میلیارد ریال گفت: این طرح با حضور مدیرعامل سازمان بنادر اجرایی شد که نقش مهمی در رونق اقتصادی منطقه دارد. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  تنگستان، سید کمال‌الدین شهریاری ظهر امروز  در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث شمع و عرشه بندر تجاری بوالخیر در شهرستان تنگستان با بیان اینکه شغل بیشتر مردم ساکن مناطق ساحلی این شهرستان با دریا مرتبط است اظهار داشت: شهرستان تنگستان دارای ظرفیت بالایی در عرصه اشتغال دریایی است چراکه بیشتر روستاها و شهرهای بخش دلوار شهرستان تنگستان ساحلی است و مردم این مناطق از طریق دریا امرار معاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توسعه زیرساخت‌های بندری یکی از مطالبات مهم مردم ساحل نشین تنگستان دانست و تاکید کرد: امروز شاهد عملیاتی شدن یکی از مطالبات مردم در بندر بوالخیر هستیم که نقش مهمی در توسعه تجارت دریایی دارد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بندر تجاری بوالخیر از جمله بنادر تجاری مهم استان بوشهر است خاطر نشان کرد: توسعه اسکله‌های بنادر یکی از راه‌های توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار است که اجرای ساخت اسکله بندر تجاری بوالخیر نقش مهمی در رونق اقتصادی دارد.

شهریاری، به مشخصات پروژه بندری بوالخیر پرداخت و گفت: اسکله  تجاری بندر بوالخیربا طول 50 متر اجرایی شد که طول این اسکله تجاری را به چهار برابر افزایش می‌دهد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران نیز با بیان اینکه بندر بوالخیر از ظرفیت بالایی برخوردار است خاطر نشان کرد: احداث اسکله تجاری و پهلوگیری بندر بوالخیر در راستای پاسخگویی به روند رو به رشد تقاضا در این بندر است.

افتتاح نیروگاه گازی تولید آب و برق در بندر بوشهر به روایت تصویر‌ 100 میلیارد تومان برای ایجاد اسکله تجاری بندر کنگان مصوب شد نیروگاه گازی تولید برق و آب بندر بوشهر با سرمایه‌گذاری 28میلیارد تومان افتتاح شد

محمد راستاد عنوان کرد و گفت: با اجرای اسکله در بندر بوالخیر تنگستان ظرفیت جدیدی برای توسعه واردات و صادرات فراهم می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای درست و دقیق طرح توسعه در بندر بوالخیر، یک بندر استاندارد و مطابق با معیارهای بنادر تجاری در سواحل دلوار شکل بگیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز با بیان اینکه پروژه اسکله تجاری بوالخیر تنگستان با اعتبار 252 میلیار ریال اجرا شده گفت: طرح توسعه این بندر شامل اجرا اسکله شمع و عرشه بتنی به طول 450 متر است.

سیاوش ارجمندزاده احداث دایک سنگی به طول 470 متر برای تامین فضای خشکی در پسکرانه، ایجاد تاسیسات و تجهیزات خشکی از دیگر ویژگی این بندر دانست.

 

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد

عملیات اجرایی احداث سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی با حضور محمد اسلامی رئیس این سازمان در بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدهادی رستمیان عصر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با حضور محمد اسلامی رئیس انرژی اتمی، اظهار کرد: در یک رویکردی ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت. وی افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی دیده شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی دیده شده و با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیتی ۵۰ هزار نفری در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.رستمیان گفت: امید است شاهد رونق و تمدنی بسیار خوب در این نقطه زیبا از مرکز استان بوشهر باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 747058

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد