Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:39:01 GMT

کشف ۱۰۵ کیلوگرم تریاک و حشیش

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۴۱۵۰

کشف ۱۰۵ کیلوگرم تریاک و حشیش

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین مشخص شد فردی با تشکیل یک باند حرفه ای، در خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی تریاک را از شهر‌های جنوبی تحویل گرفته و با استفاده از یک دستگاه تریلر، قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجیان افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع داده شد و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری موفق به شناسایی خودروی مورد نظر وتوقیف آن در اصفهان شدند.

به گفته او، در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۹۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

* کشف ۱۵ کیلوگرم حشیش در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی در عوارضی آزاد راه قزوین – زنجان یک دستگاه اتوبوس برای بازرسی متوقف کردند.

سردار حاجیان ادامه داد: ماموران در بازرسی از اتوبوس به یکی از مسافران مشکوک شدند و در بازرسی بدنی از او ۵ گرم شیره تریاک و شیشه کشف کردند.

سردار حاجیان افزود: در ادامه بازجوئی‌ها ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین بازرسی از وسایل همراه او ۱۵ بسته حشیش به مقدار تقریبی ۱۵ کیلو و ۳۰۰ گرم کشف و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین زلفخانی، پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از کشف مقادیر زیادی از مواد مخدر در شهریار خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این اقدام اظهار کرد: در پی اقدام اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حوزه عناصر قاچاقچیان مشخص شد فردی در فردوسیه شهریار مقادیر زیادی مواد مخدر تهیه و در منزل خود دپو کرده است.

زلفخانی گفت: با بررسی موضوع و پس از حصول اطمینان و کسب دستور قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی‌ها، مقدار ۳۹ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با اعلام اینکه در این عملیات یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده است، عنوان کرد: اولویت اصلی پلیس، برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6085384

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار