Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به اینکه مسافران زیادی از ورودی پایانه امام رضا (ع) وارد مشهد می‌شوند که نیازمند ساماندهی بیشتر است، گفت: به همین منظور برای حذف دلالان و ایجاد حس امنیت و آرامش برای زائران و مسافران در پایانه امام رضا (ع) طرح نصب گیت وایزوله کردن سالن‌ها و جایگاه‌های سوار و پیاده شدن مسافران از آبان ماه اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که زائران و مسافران از آن گلایه داشتند و فضایی به دور از آرامش و امنیت را برای آن‌ها ایجاد می‌کند، حضور دلالان در پایانه امام رضا (ع) است که برای رفع این مشکل طرح ایزوله کردن و ممنوع شدن فروش بلیت در پایانه در حال اجرا شدن است.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد  با بیان اینکه در حال حاضر ۴ سالن ورود و خروج مسافر، سرویس‌های دربستی، سالن فروش یک و دو فروش بلیت و ۱۰ جایگاه سوار و پیاده شدن مسافر به اتوبوس در پایانه امام رضا (ع) وجود دارد، گفت: به دلیل ایزوله نبودن و نداشتن گیت، دلالان امکان حضور دراین مکان‎‏ها را دارند.
کاظمی با اشاره به اینکه اجرای این عملیات با هماهنگی انجمن های صنفی شرکت های مسافربری در این پایانه صورت می گیرد، افزود:  در طرح جدید شرکت‌های فروش بلیت جمع آوری و ۱۰ کانتر در هسته مرکزی سالن اصلی پایانه ایجاد خواهد شد.    فروش بلیت در پایانه امام رضا (ع) فقط یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس
او تصریح کرد: بر اساس این طرح، فروش بلیت از طریق اینترنت و آژانس‌های مسافرتی خارج از پایانه انجام و فروش بلیت درپایانه از سوی شرکت‌ها ممنوع خواهد بود و تنها یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس و در صورت خالی بودن صندلی، کانتر‌ها می‌توانند نسبت به فروش بلیت اقدام کنند.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه این عملیات تقریبا مانند ورودی گیت های فرودگاه صورت می گیرد،گفت: در ورودی سالن‌های ترانزیت گیت عبور نصب خواهد شد که تنها مسافران و از طریق بارکد بلیت می‌توانند از آن عبور کنند و وارد سالن و سپس جایگاه‌های سوار و پیاده شدن مسافر شوند، به این ترتیب با ایزوله شدن سالن‌ها و جایگاه‌ها دلالان امکان حضور در این مکان‌ها و ایجاد مزاحمت برای زائران و مسافران را ندارند.
کاظمی با اشاره به اینکه تعدادی از گیت‌ها نصب و محل استقرار ۱۰ کانتر درسالن اصلی آماده شده است، ادامه داد: ایزوله شدن جایگاه‌های پیاده و سوارشدن مسافران نیز در حال انجام است بنابراین طبق برنامه ریزی‌های انجام شده حذف دلالان و ممنوع شدن فروش بلیت در پایانه امام رضا (ع) در آبان ماه اجرایی خواهد شد.   انتهای پیام//ز.م    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مشهد حمل و نقل زائران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، راه آهن جمهوری اسلامی اعلام کرده : پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از امروز  آغاز شده است.

شهروندان  برای خرید بلیت همه مسیر‌ها می‌توانند به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان می توانند بلیت مورد نیاز خود را با مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیت تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۱۹۰ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • جابه جایی بیش از ۱۷۵ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • بررسی علت پنجرشدن خودروهای مسافران در مرز رازی
  • جابجایی بیش از ۳۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری قزوین
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 
  • آغاز پیش فروش بلیط قطار مسافربری از صبح امروز
  • خبر مهم برای مسافران نوروزی در نیمه دوم فروردین
  • چطور بلیت قطار بخریم؟
  • تحقق یک آرزوی دیرینه؛ مترو به حرم رضوی متصل می‌شود
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین