Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی دولت محموداحمدی‌نژاد و از چهره‌های ارشد اصول‌گرایان، گفته مقام‌های کشورمان باید به فیفا می‌گفتند ورود زنان به ورزشگاه‌های زنان ممنوع نیست؛ ورود زنان به ورزشگاه‌های مردان ممنوع است.»

واکنش "محمدعلی رامین" مشاور مطبوعاتی پیشین محمود احمدی‌نژاد به حضور زنان در ورزشگاه آزادی باید به فیفا می‌گفتید ورود زنان به ورزشگاه زنانه، ممنوع نیست، اما ورود خانم‌ها به ورزشگاه آقایان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خانم‌ها برای هر رشته ورزشی، ورزشگاه اختصاصی دارند که ورود آقایان به آن ممنوع است؛ فوتبالِ، شنا، والیبال، بسکتبال و... آیا ممنوع‌الورود بودن مرد‌ها به ورزشگاه زنها، از جمله به استخر شنای بانوان، نوعی تبعیض است؟ آیا تفکیک مدارس، تبعیض علیه دختران یا پسران است.

مهناز افشار نیز در توئیتی نوشت: بعضی از حرفا رو فقط باید ازش رد شد؛ وگرنه باید با سر بری توی دیوار   خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمدعلی رامین مهناز افشار طلاق مهناز افشار مهناز افشار و شوهرش مهناز افشار و دخترش توئیتر مهناز افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گردشگران به یک مکان گرشگری در ۱۳ بدر ممنوع شد

محیط زیست مازندران روز پنجشنبه اعلام کرد با توجه به همزمان شدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت (۱۳ فروردین)، ورود مسافران و گردشگران به پناهگاه حیات وحش میانکاله ممنوع شد.

محیط زیست مازندران از ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به میانکاله در روز طبیعت خبر داد.

ایرنا در خبری نوشت: محیط زیست مازندران روز پنجشنبه اعلام کرد با توجه به همزمان شدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت (۱۳ فروردین)، ورود مسافران و گردشگران به پناهگاه حیات وحش میانکاله ممنوع شد.

طبق اطلاعیه محیط زیست، با توجه به همزمان شدن روز شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت (۱۳ فروردین) و براساس تصمیمات شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری شهرستان بهشهر، ورود مسافران و گردشگران به پناهگاه حیات وحش میانکاله در این روز ممنوع شد.

در این اطلاعیه از مسافران و گردشگران تقاضا شد، از مراجعه به پناهگاه حیات وحش میانکاله در روز طبیعت (۱۳ فروردین) خودداری کنند.

این تالاب با داشتن پناهگاه حیات وحش به مساحت حدود ۲۲ هزار هکتار در حوزه مازندران و تنوع گیاهی از جمله درختان سازیل و انار وحشی که تغذیه برخی پرندگان را تشکیل می‌دهد توانست بیش از ۵۰۰ گونه جانوری را در خود جای دهد و به نوعی بهشت پرندگان استان نام بگیرد و با این تنوع زیستی به عنوان یکی از ذخیره گاه‌های زیست کره جهان از سوی سازمان‌های جهانی حفاظت از محیط زیست قرار گرفت.

تالاب میانکاله را باید بهشت پرندگان و پرنده نگری نام نهاد؛ سی و ششمین تالاب ثبت شده دنیا و نخستین تالاب ثبت شده در کنوانسیون تالاب‌های بین المللی رامسر و یکی از ۶۵۰ ذخیرگاه زیست کره جهان با ۴۸ هزار هکتار وسعت در شرق استان مازندران و در همجواری با استان گلستان واقع شده است و سالانه ۱۳۰ گونه از پرندگان مهاجر را با جمعیت حدود ۱.۵ میلیون بال میزبانی می کند.

دیگر خبرها

  • ورود گردشگران به یک مکان گرشگری در ۱۳ بدر ممنوع شد
  • بهانه عجیب؛ تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته!
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی
  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»