Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان کلاس اول ابتدایی توسط آموزگاران مربوطه درکنار سایر درس‌ها، ۲ ساعت درهفته به فراگیری قرآن می‌پردازند.

ایرج بیت اللهی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: توجه جدی به آموزش قرآن به عنوان مهم‌ترین کتاب درسی دانش آموزان، از پایه اول مورد توجه همه دست اندرکاران بویژه معلمان و اولیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: کتاب قرآن ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی به آموزش روخوانی آیه‌های کوتاه، ساده ومفاهیم قرآنی می‌پردازد.

این مسوول اظهارداشت: نهادینه کردن فرهنگ قرآنی، معرفی بلاغت و شیوایی کلام قرآن، آموزش آداب گوش دادن به قرآن وتفکر و تعمق در آیه‌های قرآن وبکارگیری از آموزه های قرآنی درزندگی روزمره از دیگر اهداف آموزش قرآن در دوره ی ابتدایی است.

بیت اللهی گفت: معلمان پایه اول ابتدایی با بهره گیری از راهبردهای ملی و توجه به شاخص‌های بومی مبتنی بر دین مبین اسلام با رویکردی خلاقانه همراه با همه ظرفیت ها برای تحقق اهداف ساحت های تعلیم وتربیت همت می گمارند.

همزمان با آغاز بازگشایی مدارس و زنگ مهر بیش از ۳۸۰ هزار و ۹۳۵ دانش آموز هرمزگان در سه هزار و ۵۸۵ واحد آموزشی این استان سال تحصیلی جدید(۹۸-۹۹) را آغاز کردند. 

۷۱۹۵/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان قرآن کریم آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان