Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حمیدرضا قاسم‌زاده در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان، با اشاره به اولویت‌بندی عناوین پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و تلاش برای جذب اعتبار پژوهشی دستگاه‌ها، گفت: آن‌چه مهم‌تر از جذب اعتبار است، بررسی اثربخش بودن این عناوین است.

وی افزود: عناوین پژوهشی دستگاه‌های اجرایی باید در یک کمیته تخصصی مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم شاهد نتیجه مطلوب در این حوزه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کارگروه‌های تخصصی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: عناوین پژوهشی که در کارگروه پژوهش تصویب می‌شود باید در راستای حل مشکلاتی باشد که در سایر کارگروه‌های شورای برنامه‌ریزی مطرح می‌شود.

قاسم‌زاده با اشاره به بازدیدهای خود از شهرستان‌ها و بخش‌های استان، اظهار داشت: به‌رغم اینکه کارهای بزرگی در نقاط مختلف استان انجام شده، اما هنوز با نقطه ایده‌آل فاصله زیادی داریم که این موضوع باید در طرح‌های پژوهشی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اعتبارات دولتی پاسخگوی تأمین امکانات و تجهیزات پژوهشی مورد نیاز دانشگاه‌ها نیست، افزود: امروزه صنایع و بخش خصوصی بر اساس نیازهای خود، امکانات پژوهشی دانشگاه‌ها را فراهم می‌کنند.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: مشکلات حوزه پژوهش نیز عمدتاً به مسأله قدیمی ارتباط صنعت و دانشگاه برمی‌گردد که در این حوزه نیز باید تلاش‌های لازم صورت گیرد.

در این جلسه اولویت‌بندی عناوین پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان، سند آمایش علم و فناوری، آخرین وضعیت راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری و برنامه‌های حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی دستگاه های اجرایی صنعت مشکلات معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین روزنامه‌های اصفهان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نوزدهمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود، تثبیت رتبه دهم ایران با افزایش ۱۳۰ هزار تن تولید فولاد و برپایی ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی در هفته فرهنگی اصفهان دیگر عناوین روزنامه‌های امروز اصفهان است.

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • لزوم ارایه راهکار مناسب در راستای رفع معضلات تالاب انزلی
  • عناوین روزنامه‌های اصفهان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳