Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:33:23 GMT

نرخ جدید نان در دماوند اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۴۶۵۲

نرخ جدید نان در دماوند اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه فرزام ظهر چهارشنبه با اعلام نرخ جدید نان در شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسات متعددی در خصوص قیمت‌گذاری نرخ نان در شهرستان دماوند برگزار شد و هفته گذشته پیشنهادات خود را به استان اعلام کردیم و پس از بررسی نتیجه نهایی اعلام شد و بر اساس شرایط منطقه تغییراتی در قیمت‌ها ایجاد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزام در خصوص نرخ دولتی گفت: قیمت نان بربری به وزن چانه ۵۵۰ گرم ۱۰۰۰ تومان، نان سنگک به وزن چانه ۵۶۰ بالغ بر ۱۰۰۰ تومان، نان لواش به وزن چانه ۱۶۰ گرم بالغ بر ۳۰۰ تومان و تافتون به وزن ۲۵۰ گرم بالغ بر ۵۰۰ تومان می باشد.

معاون فرماندار دماوند در خصوص نرخ  نان آزادپز نیز اظهار داشت: قیمت نان بربری به وزن چانه ۵۸۰ گرم بالغ بر ۱۳۰۰ تومان، نان سنگک به وزن چانه ۶۰۰ گرم ۱۵۰۰ تومان، و نان لواش به وزن چانه ۱۷۰ گرم ۴۰۰ تومان و نان تافتون به وزن چانه ۲۷۰ گرم ۷۵۰ تومان اعلام می شود.

 

کد خبر 4742128

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت نان دماوند اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد شیراز نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴حلقه چاه غیرمجاز در دماوند مسدود شد

سرپرست امور منابع آب دماوند از مسدود کردن ۲۴ حلقه چاه غیرمجاز در گلاهک و گندک دماوند خبر داد و گفت: با انجام این عملیات از خروج ۸۰ هزار مترمکعب آب از سفره‌های زیرزمینی جلوگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، حسن زحمت‌کش با اشاره به لزوم تعادل بخشی آب در دماوند گفت: با همکاری واحد حقوقی و گروه گشت و بازرسی با اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی 14 حلقه چاه غیرمجاز به عمق 477 متر و آبدهی 7 لیتر در ثانیه پر و مسدود شد.

وی همچنین با بیان اینکه این تعداد چاه‌ها در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، افزود: با انجام این عملیات از خروج 53 هزار مترمکعب آب از سفره‌های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

سرپرست امور منابع آب دماوند یادآور شد: با تلاش گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در 7 مورد چاه در حال حفر، ادوات حفاری چاه غیرمجاز شامل چکش برقی و بالا بر توسط مأموران گشت و بازرسی توقیف و به پارکینگ تحت‌نظر این امور منتقل شد.

990 چاه غیرمجاز آب در استان البرز مسدود شد

 زحمتکش تصریح کرد: همچنین پیش از این نیز با همکاری واحد حقوقی و گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی 10 حلقه چاه غیر مجاز در روستاهای گلاهک و گندک به عمق 250 متر و آبدهی 3.5 لیتر در ثانیه پر و مسدود شد.

سرپرست امور منابع آب دماوند در پایان خاطرنشان کرد: با انجام این عملیات از خروج 27 هزار متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند
  • فیلم/مشاهده پلنگ در دماوند
  • مشاهده پلنگ در دماوند
  • حضور یک قلاده پلنگ در دماوند + ویدئو
  • (ویدئو) غرش‌های بلند پلنگ ایرانی در صخره‌های دماوند
  • ۲۴حلقه چاه غیرمجاز در دماوند مسدود شد
  • ترانزیت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا از قلمرو کشور
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در فارس
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب
  • ساخت قبور جدید در آرامستان بهشت معصومه (س) قم