Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:29:50 GMT

درخواست پنج سال زندان برای ژابی آلونسو

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۴۶۷۶

درخواست پنج سال زندان برای ژابی آلونسو

دادستانی اسپانیا برای ژابی آلونسو هافبک سابق تیم های لیورپول و رئال مادرید، به دلیل فرار مالیاتی جریمه 5 سال زندان درخواست کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو که در اولین فصل حضور خود در لیورپول موفق به کسب لیگ قهرمانان اروپا شده بود و بعد از آن نیز توانسته بود این عنوان را در رئال مادرید تکرار کند، حالا توسط دادستانی اسپانیا به فرار مالیاتی متهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دادستان ایالتی اظهار داشته که آلونسو این کار را بین سال های 2010 تا 2012 انجام داده است.

 

 

 


آلونسو 37 ساله حالا به محکومیت خود اعتراض کرده و گویی او نیز قصد دارد همچون سایر ورزشکارانی که به این جرم متهم شدند و سپس به آن اعتراض کردند، مالیات را همراه با جریمه پرداخت کند. همچنین دو مشاور مالی آلونسو نیز به همراه او در دادگاه مورد محاکمه قرار خواهند گرفت.  
جلسه دوم در حالی امروز برگزار شده است که پیش از این جلسه اول آن در 22 ژانویه برگزار شده بود.
دادستانی اسپانیا ادعا می کند که آلونسو حدود 2 میلیون یورو فرار مالیاتی داشته است.
آلونسو بعد از دادگاه ماه ژانویه گفته بود:" من به خودم اطمینان دارم و همه کار ها را به درستی انجام داده ام. من از ابتدا هیچ چیزی را پنهان نکرده ام. من باید از خودم دفاع کنم و به عدالت اعتماد داشته باشم. این موضوعی است که من می خواهم تا پایان به آن ادامه دهم. من نگران هیچ چیز نیستم چرا که هیچ کار اشتباهی انجام نداده ام."
پیش از آلونسو، کریستیانو رونالدو نیز به 23 ماه حبس تعلیقی و پرداخت 16.5 میلیون یورو محکوم شده بود که با توافق با دادستانی آن را پرداخت کرد. حالا برای ژابی آلونسو نیز 5 سال حبس تعلیقی و 3.6 میلیون یورو جریمه تقاضا شده است.

 

 

رئال مادرید بایرن مونیخ ژابی آلونسو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بایرن مونیخ ژابی آلونسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پولیتیکو، مقامات آلمان سه فرد را به ظن جاسوسی برای چین و تامین اطلاعات نظامی برای سرویس اطلاعاتی پکن، بازداشت کرد.

براساس اعلام دادستانی آلمان، هر سه مظنون تبعه آلمان و مظنون هستند که از زمانی نامشخص قبل از ژوئن ۲۰۲۲، با سرویس مخفی چین همکاری «به شدت» نزدیکی داشته‌اند.

دادستانی آلمان یکی از مظنونین را «توماس آر.» و کارمند وزارت امنیت داخلی چین و دو مظنون دیگر را «هروینگ اف.» و «اینا اف.» مالک شرکتی در دوسلدورف معرفی کرده است.

به ادعای دادستانی برلین، مالکان شرکت مذکور زوج بوده و از طریق این شرکت با یکی از دانشگاه‌های آلمان قرارداد همکاری امضا می‌کنند. در این قرارداد، توافقی درباره انجام مطالعات به نیابت از یک شریک چینی در حوزه قطعات کلیدی ساخت و راه‌اندازی ناوهای جنگی قدرتمند لحاظ شده بود.

کد خبر 6085526

دیگر خبرها

  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی