Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:36:04 GMT

برند ملی زعفران ایران در آلمان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۴۶۹۰

برند ملی زعفران ایران در آلمان رونمایی شد

رئیس شورای ملی زعفران ایران از رونمایی از برند ملی زعفران ایران در نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان(آنوگا) خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند، محسن احتشام با اشاره به اینکه نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان (آنوگا) در شهر کلن آلمان از 13 الی 17 مهر امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از برجسته‌ترین نمایشگاه‌های مواد غذایی جهان برای تجارت خرده فروشی، خدمات غذایی و بازار کترینگ به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه خاص از 10 نمایشگاه تجاری جدا در زیر یک سقف تشکیل شده که بر روندهای آینده متمرکز است.

رئیس شورای ملی زعفران ایران بیان کرد: منابع بی شماری از الهام بخشی در سراسر فضای 280 هزار مترمربعی نمایشگاه وجود دارند و در کنار نمایش روندهای آتی بازار، برنامه‌های تکمیلی جذاب و نیاز فرصت‌های تجاری فوق‌العاده، در انتظار کسانی است که فرصت ارائه محصولات خود را در این نمایشگاه دارند.

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند گفت: فعالیت‌های گسترده اتاق بازرگانی بیرجند در این چندساله باعث شد تا 400 تن زرشک از استان خراسان جنوبی صادر شود و در غرفه‌های نمایشگاه بزرگ مواد غذایی دنیا از جمله نمایشگاه آنوگا به نمایش گذاشته شود در حالی که در طول پنج سال گذشته این میزان کمتر از 50 تن بوده است.

احتشام با اشاره به حضور بیش از 150 کشور دنیا در این نمایشگاه، افزود: از ایران 26 شرکت در زمینه خشکبار، زرشک، زعفران، پسته، کشمش، انجیر و خرما در این نمایشگاه حضور دارند.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه برای نخستین بار از برند ملی زعفران و علامت جمعی زعفران با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت، رئیس شورای ملی زعفران و رئیس اتاق بازرگانی بیرجند، رئیس اتاق بازرگانی اردبیل، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران، رئیس اتحادیه گیاهان دارویی و جمعی از صادرکنندگان نمونه کشور رونمایی شد.

رئیس شورای ملی زعفران ایران یادآور شد: در دوره قبلی حدود 160 هزار بازدیدکننده تجاری از 192 کشور شرکت کرده بودند و در این دوره با هفت هزار غرفه از 150 کشور دور هم جمع شده‌اند و فرصت بسیار مناسبی برای فتح بازارهای جدید برای شرکت‌کنندگان ایرانی و سایر کشورها است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زعفران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074531 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون