Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@01:52:22 GMT

محکومیت شورای اروپا با شکایت یک شرکت ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۴۸۴۰

شعبه عمومی دیوان دادگستری اروپا در حکمی درخصوص پرونده شکایت شرکت فولمن از شورای اروپا به نفع این شرکت رای داد.

به گزارش ایسنا بر اساس حکم صادره، شورای اروپا محکوم به پرداخت ۷۱ هزار یورو غرامت به خاطر خسارات غیرمادی وارده به شرکت فولمن شده است.
شرکت فولمن از جمله نخستین شرکت‌هایی بود که به بهانه مشارکت در ساخت تاسیسات هسته‌ای و ذیل سیاست امنیتی و خارجی مشترک اروپا در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش نورنیوز، کلیه اموال و دارایی‌های مربوط به این شرکت بر اساس تصمیم ۴۱۳ شورای اروپا و آیین نامه اجرایی ۶۶۸ سال ۲۰۱۰ نیز مسدود شده بود.
حکم صادر شده از سوی دیوان دادگستری اروپا در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (هشتم مهرماه ۹۸) در روزنامه رسمی اتحادیه اروپا منتشر شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر تابناک شورای اروپا شرکت ایرانی چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل علیه ایران توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر پیشین امور خارجه نوشت: نسل‌کشی در غزه بدون وقفه ادامه دارد. هیچ چیز نمی‌تواند توجه افکار عمومی جهانی را از جنایات اسرائیل منحرف کند.

محمدجواد ظریف، وزیرخارجه پیشین در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: نسل‌کشی در غزه بدون وقفه ادامه دارد. هیچ چیز نمی‌تواند توجه افکار عمومی جهانی را از جنایات اسرائیل منحرف کند.

اقدامات مستمر تجاوزکارانه اسرائیل علیه ایران، به ویژه حمله تحریک‌آمیز آن علیه اماکن دیپلماتیک ایران در سوریه، از سوی شورای امنیت ملل متحد مجازات نشد و لذا ایران را ناگزیر به اقدام حساب‌شده در دفاع مشروع نمود که تنها تأسیسات نظامی را هدف گرفت و بر خلاف اسرائیل، آگاهانه از هدف‌گیری غیرنظامیان خودداری کرد.

اکنون، با توجه به آتش‌بازی امروز در اصفهان، تمامی کشور‌ها و رهبران جهان می‌بایست توجه خود را به پایان دادن به جنایات اسرائیل و به ویژه جنگ غزه متمرکز کنند. 

وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در شورای امنیت ملل متحد توسط ایالات متحده حرکتی کاملا در جهت اشتباه بود.

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل علیه ایران توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نگرانی در اسرائیل از حکم بازداشت بین المللی برای نتانیاهو
  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • رسیدگی به تخلفات اداری در دیوان عدالت اداری چگونه انجام می شود؟
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان