Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:54:04 GMT

آخرین اظهار نظر باشگاه MIS در خصوص جدایی تارتار

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۴۸۴۶

آخرین اظهار نظر باشگاه MIS در خصوص جدایی تارتار

باشگاه نفت مسجد سلیمان در رابطه با موضوع جدایی سرمربی این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به صحبت‌های مهدی تارتار مبنی بر اعلام فسخ قرارداد یک طرفه با باشگاه نفت مسجد سلیمان  ،این باشگاه طی بیانیه‌ای این عمل سرمربی خود را کاملا غیر قانونی تشخیص داده  و هر گونه تحریکی را از طرف باشگاه ههای دیگر برای جذب این سرمربی را شامل حال شکایت به کمیته اخلاق دانسته است  :  در این بیانیه که از طرف باشگاه نفت مسجد سلیمان صادر شده آمده است:


«بنا بر اظهارات مهدی تارتار سرمربی وقت باشگاه نفت مسجد سلیمان در خصوص عدم برآورده شدن تعهدات مالی،  این باشگاه اعلام می دارد که آقای تارتار با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرارداد به امضا رسانده است و طبق آن وی موظف است در تمرینات این تیم حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در ادامه این بیانیه آمده است :«آقای تارتار در هنگام عقد قرارداد مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان دریافت داشته  و مقرر شده است که تا تاریخ 5/27 بخشی دیگر از مبلغ قرارداد خود را دریافت کند که این باشگاه مشکلی از بابت این پرداختی ندارد و به این ترتیب  50 درصد از قرارداد او تامین خواهد شد و به همین خاطر ما هیچ گونه تعهد مالی دیگر به ایشان نخواهیم داشت. هچنین آقای تارتار خود بهتر می داند که هیچ گونه حقی برای فسخ قرارداد ندارد و هر گونه عقد قرارداد ایشان با هر تیمی دیگری غیر قانونی تلقی خواهد شد.ضمن آنکه باشگاه نفت مسجد سلیمان این اجازه  را برای خود قایل می شود که از هر باشگاهی که با ایشان در تماس است و قصد تحریک  و  بستن  قرارداد با تارتار را دارد به کمیته اخلاق شکایت کند و به هیچ وجه از حق خود نخواهد گذشت.


ما از ایشان که مربی با تجربه ای است می‌خواهیم با فراموش کردن این مسایل بر سر تمرینات برگردد و بیشتر از این به حاشیه ها دامن نزند.»

مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای اسپورت، اطرافیان رونالد آرائوخو، مدافع میانی اروگوئه ای، گفته اند او حالا نسبت به جدایی از بارسا نظر مثبتی دارد، زیرا اصلا از پیشنهاد تمدید پیشنهادی باشگاه راضی نیست. 

آرائوخو در ابتدا تمایلی برای جدایی نداشت اما رمپ خروج به تدریج شیب بیشتری می گیرد و او حالا به گزینه جدایی نگاهی مثبت دارد.

این تصمیم او یک لطف مضاعف به بارسلوناست: بارسا دیگر مجبور نیست به او دستمزدی بالا پرداخت کند و از سوی دیگر رقم فروش بالای او بارسا را به سود مناسبی خواهد رساند. بازیکنی که با قیمتی ارزان جذب شد و حالا 100 میلیون یورو ارزش دارد. گفته می شود بایرن مونیخ مشتری جدی او است.

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!