Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:33:37 GMT

دیدار ماکرون با سخنگوی نیروهای قسد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۴۹۱۶

دیدار ماکرون با سخنگوی نیروهای قسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دفتر امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه از دیدار روز گذشته وی با سخنگوی نیروهای قسد خبر داد.

ماکرون با جیهان احمد سخنگوی نیروهای سوریه دموکراتیک دیدار و مراتب همبستگی خود را با نیروهایی که با داعش می جنگند اعلام کرده است.

رئیس جمهور فرانسه در این دیدار مجددا مراتب نگرانی خود را از عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه ابراز داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4742157

منبع: مهر

کلیدواژه: قسد امانوئل ماکرون سوریه ایالات متحده آمریکا سوریه عراق دونالد ترامپ ترکیه رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین ایران روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن اوکراین فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به بشار اسد تبریک گفت

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در پیامی روز ملی جمهوری عربی سوریه را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند