Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی دانشگاه آزاد برای برگزاری دوره های کوتاه مدت برای دانشجویان افغان در ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندس علیرضا شیخ عطار در دیدار هیأتی متشکل از رئیس و معاونان دانشگاه خاتم النبیین افغانستان، با اشاره به سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توسعه فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه به ویژه در زمینه جذب دانشجوی غیرایرانی و تأسیس شعبات و دفاتر خارج از کشور و همچنین گسترش مراکز رشد و تأسیس شرکت‌های دانش بنیان از سیاست‌ها و اولویت‌های جدی این دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشریح نحوه همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه خاتم النبیین در دو زمینه آموزشی و پژوهشی پرداخت و افزود: در بخش آموزشی می توان با حضور اساتید ایرانی دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری در افغانستان برگزار و مدرک مشترک ارائه کنیم. همچنین می‌توانیم به دانشجویان افغان در دوره‌هایی که در دانشگاه خاتم النبیین وجود ندارد در دانشگاه آزاد اسلامی آموزش دهیم و مدرک دانشگاه آزاد اسلامی و یا مشترک صادر کنیم.

معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: برگزاری دوره های کوتاه مدت در داخل ایران برای دانشجویان افغانستانی از دیگر موارد همکاری است.

مهندس شیخ عطار در خصوص همکاری‌های پژوهشی به مدل پست دکتری اشاره و تصریح کرد: این دوره‌ها را می توانیم به صورت فرصت مطالعاتی برگزار کنیم، همچنین تعریف پروژه‌های مشترک تحقیقاتی از دیگر زمینه های همکاری های پژوهشی است.

در ادامه این جلسه دکتر محمد جواد بینش رئیس دانشگاه خاتم النبیین گفت: ما در هر دو زمینه آموزشی و پژوهشی نیازمند همکاری و کمک های دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

وی افزود: همچنین خواستار کمک و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در تدوین سند فرهنگی برای دانشگاه خاتم‌النبیین، برگزاری کنگره‌های بین المللی و تورهای فرهنگی به منطور تبادل فرهنگی میان دو ملت هستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پایان این جلسه مقرر شد تفاهم نامه همکاری میان دو طرف به امضا برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات مدبران نور با حضور مسئولان در حوزه علمیه امام علی ابن ابیطالب علیه‌السلام شهر لار برگزار شد.

مهدی زارع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در این مراسم که به‌عنوان یکی از داوران این دوره از مسابقات حضور داشت، اظهار کرد: سطح علمی بالای این دوره از مسابقات نشان‌دهنده استقبال نسل جوان به معارف قرانی بوده و لازم است مسئولان در این زمینه تدابیر ویژه‌ای به‌منظور حضور بیشتر جوانان و نوجوان در این‌گونه برنامه‌ها فراهم کنند.

وی با اشاره به نقش پررنگ دانش‌آموزان و دانشجویان در مسابقات قرآنی گفت: پیوند دانشگاه با مفاهیم غنی قرآنی و حضور دانشگاهیان در این‌گونه مسابقات، نقش بسزایی در مقابله با سیاست‌های دشمنان و بیمه کردن ارزش‌ها و فرهنگ مذهبی و ملی ایران اسلامی دارد.یکی از آثار الفت با قران کریم، توجه به اصول اخلاقی و استاندارد‌های اجتماعی بوده که می‌تواند در جامعه‌پذیری نسل جوان و توده مردم نقش مهمی ایفا کند. نفوذ قران در دل‌وجان جوانان باعث بالندگی و نشاط بیشتر اجتماعی شده و از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش آنا، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از تلاش‌های قرآنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان قدردانی شد. این مسابقات همه ساله با حضور تیم‌های منتخب شهرستان لارستان و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • قائدی: با تعارض املاک بابت طرح ملی مسکن مواجهیم/ ورود فرمانداری برای واگذاری ملک معوض به دانشگاه آزاد
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد