Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:46:48 GMT

وزش باد در نجف و کربلا

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۴۹۷۷

وزش باد در نجف و کربلا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد در شهرهای نجف و کربلا طی دو روز آینده (۱۸ و ۱۹ مهر) خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به وضعیت جوی شهرهای کربلا و نجف طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان کربلا طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۴۱ درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین شهر نجف نیز طی دو روز آینده آسمانی صاف همراه با وزش باد و حداقل دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و حداکثر ۴۰ درجه سانتیگراد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره وضعیت جوی کاظمین نیز اظهار کرد: آسمان این شهر فردا (۱۸ مهر) صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود همچنین دمای هوا در این روز در گرم‌ترین  و خنک‌ترین زمان به  ۴۱  و ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان کاظمین پس فردا( ۱۹ مهر ماه) نیز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و با حداقل و حداکثر دمای ۲۴ و ۴۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در مورد وضعیت جوی مرز خسروی (قصر شیرین) گفت: آسمان مرز خسروی (قصرشیرین) طی فردا و پس‌فردا (۱۸ و ۱۹ مهر) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد طی روز پنج‌شنبه و با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد طی روز جمعه پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه درباره وضعیت جوی مرز مهران اظهار کرد: آسمان مهران فردا (۱۸ مهر) صاف تا کمی ابری، همراه با افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۴۲ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۱۹ مهرماه) نیز کمی ابری تا نیمه‌ابری در اواخر وقت افزایش ابر همراه با افزایش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۴۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی مرز شلمچه نیز طی دو روز آینده صاف و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۴۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی  آسمان ایلام فردا ( ۱۸ مهر) صاف تا کمی ابری همراه با افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۶ و ۳۱ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۹ مهر) کمی ابری تا نیمه ابری و در اواخر وقت افزایش ابر همراه با افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی اهواز طی روزهای آینده گفت: آسمان اهواز فردا (۱۸ مهرماه) صاف است همچنین دمای هوا در گرم‌ترین زمان ۴۰ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان این شهر پس‌فردا (۱۹ مهرماه) صاف و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۹ و ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین ۹۸ هواشناسي وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی طارم مه آلود است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از ساعات بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی افزود: از امروز وضعیت جوی پایداری در استان حاکم خواهد شد.

به گفته کارشناس هواشناسی استان طی روز‌های آینده دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می‌شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • کاهش دما و بارش باران در تهران
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان