Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@16:13:02 GMT

استرداد هزینه خرید بلیط سفر در کمتر از 72 ساعت

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۵۲۰۴

استرداد هزینه خرید بلیط سفر در کمتر از 72 ساعت

اگر از خریداران بلیط سفر سوال کنیم که انتظارشان از یک ارائه‌دهنده معتبر خدمات آنلاین گردشگری چیست، بی‌شک از دریافت خدمات پشتیبانی باکیفیت و از همه مهمتر، امکان استرداد آنلاین و سریع هزینه خرید بلیط سفر در صورت لغو سفر نام می‌برند. امکانی که اگر چه این روزها برخی از فروشندگان آنلاین بلیط سفر، آن را در لیست خدمات پشتیبانی‌شان گنجانده‌اند؛ اما وقتی در مورد کیفیت ارائه این خدمات از مشتریان آنها نظرسنجی می‌شود، متوجه می‌شویم که در مواردی یا خبری از ارائه خدماتی که وعده داده شده نیست و اگر هم هست، کیفیت مطلوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال افرادی که برای خرید بلیط هواپیما از برخی وبسایت‌هایی که استرداد هزینه خرید بلیط سفر را جزو خدماتشان اعلام کرده‌اند اقدام کرده‌اند، اعلام کرده‌اند که روند استرداد هزینه یا بسیار کند است و یا اصلا انجام نمی‌شود.

در میان ارائه‌دهندگان خدمات آنلاین سفر اما یک استارت‌آپ که این روزها شاهد تبلیغات گسترده آن با تمرکز بر ارائه خدمات پشتیبانی باکیفیت و استرداد آنلاین هزینه خرید بلیط سفر، حتی بلیط پروازهای چارتری هستیم، توانسته است با ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، بیشترین سهم رضایت مشتریان را کسب کند. استرداد آنلاین توسط این ارائه‌دهنده آنلاین خدمات گردشگری، سریع و راحت است و خریداران بلیط سفر به همان راحتی که بلیط سفر با هواپیما، قطار و بلیط اتوبوس خریداری کرده‌اند، می‌توانند در صورت لغو سفر به هر دلیلی، هزینه پرداختی بابت خرید بلیط را دریافت کنند. در مورد سرعت بازگشت پول به حساب هم باید بگوییم که بر خلاف سایر فروشندگان بلیط سفر چه به صورت آنلاین و چه حضوری، استرداد هزینه خرید بلیط سفر توسط این استارت‌آپ، یک روز و نهایتا 72 ساعت پس از ارسال درخواست کنسلی خرید به همان کارت شتابی که خرید با آن انجام شده است، صورت می‌گیرد.

ارائه خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته، حتی در ایام تعطیلات، ارائه سرویس‌های متمایز برای رفاه حال مشتریان از سرویس کال‌بک و ایجنت کال‌بک که زمان انتظار مشتری برای گفت‌وگو با کارشناس پشتیبانی را کاهش می‌دهد و سرویس‌های متمایز دیگری چون اعلام اتوماتیک تغییر ساعت‌های پروازی از دیگر خدماتی است که این استارت‌آپ به مشتریانش ارائه می‌دهد.

اگر شما هم می‌خواهید با خیال راحت برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید و نگرانی بابت استرداد هزینه خرید بلیط سفر در صورت لغو سفر به هر دلیلی را نداشته باشید؛ اگر می‌خواهید در هر مرحله از سفر، چه قبل از خرید بلیط سفر و چه پس از آن از خدمات پشتیبانی شایسته برخوردار شوید، علی بابا، رتبه یک فروش بلیط سفر را امتحان کنید. کافیست به وبسایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه و در کمترین زمان ممکن بلیط سفر خود را به تمام نقاط ایران و جهان خریداری کنید. با دریافت اپلیکیشن علی بابا از گوگل‌پلی هم می‌توانید روند خرید بلیط سفرتان را با موبایل سریع و راحت‌تر کنید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: علی بابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال

تهیه‌کننده و بنیانگذار تکنولوژی ویرچوال پروداکشن تولید مجازی فیلم در واکنش به ساخت سریال‌ و فیلم‌هایی که سال‌ها به طول می‌انجامند این نکته را یادآور شد با تکنولوژی و فناوری هم می‌توانیم زمان و هم هزینه تولید آثار مهم تلویزیون و سینما را کاهش دهیم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها درباره ساخت سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی که شخصیت‌های ایرانی را معرفی می‌کند، اما با روایتِ خارجی نقدهای بسیاری مطرح می‌شود و در این میان بسیاری براین باورند که کُندی در روند تولیدی و افزایش هزینه‌ها زیر سایه بهرمندی حداقلی از فناوری‌های نوین شاید به ماجرا دامن زده و نکته نگران کننده است.

 اوجِ این حرف و حدیث‌ها با پخش سریال «حشاشین» که تنها ظرف مدت کمتر از یک سال ساخته شده بود، در برخی کشورهای همسایه ایران اتفاق افتاد که این زنگِ خطر را برای مسئولین و دست‌اندرکاران امر ایجاد کرده که می‌توان در مدت زمان کمتر و هزینه‌های مقرون‌ به صرفه‌تر سریال‌ها و فیلم‌های جریان‌ساز و مهم ساخت. 

زنگ خطر ماجرا اینجا ست که شاید یکی از بزرگترین موانع ساخت سریال و فیلم خصوصاٌ «الف ویژه‌ها» همین فناوری‌های جدید باشد که کار را به لحاظ زمانی کُندتر و اصطلاحاً تولید کارها را گران‌تر می‌کند.

فاطمه غفاری تهیه‌کننده و بنیانگذار تکنولوژی ویرچوال پروداکشن تولید مجازی فیلم در ایران در این زمینه معتقد است، شاید بسیاری از سریال‌هایی که اصطلاحاً به آنها «الف ویژه» گفته می‌شود به دلیل طولانی شدن دوران تولید گران تمام می‌شود تا جایی که بسیاری از مدیران تلویزیون و سینما بعضاً از زیر بار ساخت این نوع کارها تنها به دلیل بالا بودن هزینه‌ها، شانه خالی می‌کنند.

وی همچنین در جریان این گفت‌وگو به این نکته اشاره کرد که با فناوری‌های جدید که اتفاقاً در سریال‌هایی همچون «حشاشین» از آن بهره‌برداری شده می‌توان کارهای بزرگ و تأثیرگذار نمایشی را در کمتر از یک سال به سرانجام رساند.

این تهیه کننده شناخته شده عرصه فیلم و سریال درباره تجارب ساخت سریال با استفاده از فناوری‌های نوین تصریح کرد: در کارخانه تولید مجازی فیلم، پروژه‌های بزرگی  از جمله سریال «موسی(ع)» که چند صباحی تحت این فضا پیش رفت و «مهیار عیار» سریال جدید تلویزیون که این روزها خودش را برای آنتن سیما آماده می‌کند با استفاده از فناوری‌های نوین ساخته شد. همچنین سریال نمایش‌خانگی «هفت» و البته بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌هایی که جزو تولیدات جدید و همکاری‌های تازه با این کارخانه پیش می‌روند.

زیرسوال بردن تاریخ با "حشاشین"، تلنگر جدی به سریال‌سازان

 غفاری در واکنش به ساخت سریال «حشاشین» و کم‌کاری‌هایی که در ساخت سریال‌های تأثیرگذار از شخصیت‌های تاریخی با لوکیشن‌ها و پروداکشن‌های بزرگ اتفاق افتاده، تأکید کرد: شاید نکته جالب توجهی باشد که قرار بود داستان پرداخته شده در سریال «حشاشین» را ما بسازیم؛ یعنی حسن صباح. اما به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد. 

وی خاطرنشان کرد: اگر ما حمایت شویم حتماً هم هزینه‌های ساخت در فیلم‌ها و سریال‌های مهم و اصطلاحاً پرلوکیشن با پروداکشن‌های زیاد کم می‌شود و هم آنقدر طول نمی‌کشد که مخاطب را چندین‌سال‌ منتظر نگه دارد، مثلاً نیاز نیست تا 1405 منتظرِ سریال «سلمان فارسی» باشیم یا برخی سریال‌های دیگر که در تاریخِ تلویزیون به عنوان ویترین ارزشمندی از آنها یاد می‌شود.

تهیه‌کننده و بنیانگذار تکنولوژی ویرچوآل پروداکشن تولید مجازی فیلم در خصوص همکاری با کشورهای خارجی افزود: شاید جالب باشد که بگویم هندی‌ها در مذاکرات جدیدی که با ما داشتند خیلی علاقه‌مندند این روش و تکنیک‌های ساخت سریال و فیلم بنابر فناوری‌های جدید را ما به آنها بیاموزیم. در برخی از آثار و کارهایشان با آنها مشارکت کنیم. 

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صداوسیما و نهادهای ذیربط در ساخت آثار نمایشی (تلویزیونی و سینمایی) این حمایت را داشته باشند که می‌توانیم با استفاده از این تکنولوژی‌ها کارهای بزرگی که بارها درباره‌اش در فضای‌رسانه صحبت شده باید ساخته شوند تا جوانان ما از تاریخ این کشور به طور درست و به دور از تحریف خبردار شوند، اتفاق بیفتد. ما سال‌هاست که درباره ساخت «بازمانده2» یا برخی از کارهای دیگر درباره نبرد اسرائیل و فلسطین و حضور کشورهای مقاومت و یا بسیاری از کارهای سینمایی و سریالی اساطیری و تاریخی صحبت می‌کنیم اما اتفاق نمی‌افتد.

غفاری از تفاهم با سازمان صداوسیما برای راه‌اندازی یک شهرک بزرگ دیجیتال خبر داد که می‌تواند اتفاقات بزرگی را ایجاد کند. شاید روزهایی را ببینیم که سریال‌های بزرگِ تاریخی برای معرفی شخصیت‌های ارزشمند کشورمان را به جای چند ساله، چند ماهه بسازیم. 

«وعده صادق» محقق شد؛ اما وعده ساخت «بازمانده‌ها» خیر!

این تهیه‌کننده و بنیانگذار تکنولوژی ویرچوآل پروداکشن تولید مجازی فیلم با بیان اینکه به سمت شبیه‌سازی انسان‌ها برای استفاده در فیلم‌ها و سریال‌ها پیش رفته‌ایم، گفت: رسیدن به تکنیک ساخت فیلم و سریال با استفاده از شبیه‌سازی انسان اتفاق ارزشمند و بزرگی است که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. مصداق بارز آن ساخت سکانس‌هایی از غزه است که به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

او با اشاره به ساخته شدن فیلم‌ها و سریال‌ها با استفاده از فناوری کمتر از یک سال خاطرنشان کرد: وقتی نقدهایی را درباره سریال «حشاشین» می‌خواندم که فارغ از تحریف و زیر سؤال بردن تاریخ و یا به تعبیری با روایتِ غیرایرانی و غیراستناد شده در برخی از بخش‌ها، ساخته شدن این سریال در چند ماه با استفاده از تکنولوژی خودش این نکته را برای من ایجاد کرد که ما با استفاده از این تکنولوژی که در دست داریم و در این کارخانه بسیاری از کارها پیش رفته می‌توانیم زمینه‌ساز این اتفاقات باشیم. ادعا نیست اما واقعاً برخی از کارهای تاریخی چند ساله را می‌توانیم حتی یکساله و یا کمتر از یک سال هم تحویل بدهیم.

غفاری در پایان تأکید کرد: شاید برای برخی سؤال پیش آید چطور می‌توان یک پروژه چند ساله را چند ماهه یا یکساله ساخت؟ با توجه به تغییرات بنیادی و ویژگی‌های این روش تولید Virtualprodaction در صنعت سینما ما  امکان ساخت پروژه‌های تاریخی سینمایی در مدت زمان کمتر از یک سال را داریم و با  کاهش هزینه تولید در صورت حمایت سازمان سینمایی، صداوسیما می‌توانیم با استفاده از فناوری های نوین همزمان چندین سریال و سینمایی بسازیم. ما توانستیم با پایه‌گذاری  این روش و استفاده از این تکنولوژی، فیلم‌سازی را در ایران  به شکل صنعت در بیاوریم؛ در واقع از روش سنتی به روش نوین و صنعتی رسیدیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال
  • چه نکاتی قبل از خرید بلیط قطار باید بدانیم؟
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • قبض سنگین برق برای مصرف‌کنندگان کولر گازی
  • قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل