Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@18:55:18 GMT

تحویل ۵۰۰ خانه جدید در گلستان به سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۵۳۶۵

 بهره‌برداری متمرکز از ۵۰۰ خانه نوساز در مناطق سیل زده استان گلستان امروز چهارشنبه در روستای " قانقرمه" شهرستان آق قلا با حضور علی‌رضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

برای بهره‌برداری از این تعداد خانه نوساز در گلستان ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار کم بهره با دوره بازپرداخت طولانی از سوی بانک‌های عامل به سیل زدگان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه این مراسم که استاندار گلستان و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی و ساکنان مناطق سیل زده حضور داشتند ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی تعمیری با هزینه کرد یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال، یک هزار خانه نوساز از محل ویژه تسهیلات مسکن روستایی با ۲۶۰ میلیارد ریال و اجرای طرح هادی در ۵۹ روستا با بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.

تحویل سند مالکیت خانه به دو هزار خانوار روستایی و شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت گلستان از دیگر برنامه های سفر رییس بنیاد مسکن به مناطق سیل زده این استان شمالی است.

یکی از خانه های ساخته شده برای سیل زدگان؛ منزل شهید اراز محمد پقه در روستای چن سولی از توابع شهرستان آق قلا است که تحویل والدین آن شهید والامقام شد.

اراز محمد پقه از شهدای ترکمن و سنی مذهب جمعی سربازان ارتش جمهوری اسلامی تیر ماه ۶۷ در تنگه ابوقریب به شهادت رسید.

طبق گزارش محمدتقی زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان ۲۱ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل و رانش زمین در ۵۰۰ نقطه روستایی و چهار شهر آق قلا، گُمیشان، سیمین شهر و گنبدکاووس شناسایی شده که ۱۳ هزار و ۷۰۵ واحد تعمیری و بقیه ساختنی است و عملیات بازسازی دیگر خانه های تخریب شده از سیل همچنان ادامه دارد.

برای شتاب بیشتر در روند تعمیر و نوسازی ساختمان های مسکونی خسارت دیده از سیل گلستان، دو ستاد معین از استان های خراسان رضوی و گیلان به ترتیب در گنبدکاووس و گمیشان مستقر بوده و مشغول ارایه خدمات به مردم هستند.
۲۲۶۲۲۸

کد خبر 1308809

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان سیل گلستان و مازندران سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران دونالد ترامپ اربعین پیاده روی اربعین آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب لیگ برتر نوزدهم ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن