Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ عبدالرضا مصری روز چهارشنبه در مراسم افتتاح بخش کاشت حلزون در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه از هر نظر امکان توسعه و ارتقا خدمات مختلف در بخش‌های گوناگون را دارد، افزود: در این راستا باید همه با هم وحدت داشته باشیم و تنگ نظری نباشیم.

او، توسعه خدمات در کرمانشاه را به نفع مردم استان و منطقه دانست و گفت: این توسعه منجر به ارتقای وضعیت مردم در بخش‌های مختلف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار مشارکت و همکاری همه به خصوص مسئولان و نخبگان در راستای ارتقای جایگاه بزرگان استان شد و گفت: باید تلاش کنیم که افرادی از این استان در بدنه دولت و حاکمیت قرار بگیرند تا صدای مردم کرمانشاه را به گوش حاکمیت برسانند.

مصری همچنین بر تقویت مدیران و نخبگان استان نیز تاکید کرد و افزود: فرهنگ غلطی در میان ما حاکم است و اینکه با عینک منفی و بدبینی به بزرگان و نخبگان خود نگاه می‌کنیم و برای ارتقای جایگاه آنها تلاش نمی‌کنیم.

او در بخش دیگری از سخنانش از تلاش پزشکان در راستای ارائه خدمات به مردم قدردانی کرد و گفت: پزشکان کرمانشاهی علاوه بر کار طبابت، در کارهای خیر و کمک به مردم مستمند نیز سرآمدترین قشر هستند.

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه در ادامه خواستار تلاش دانشگاه علوم پزشکی برای ماندگاری پزشکان متخصص در استان شد و گفت: دلیل رفتن پزشکان متخصص در استان باید بررسی شود و موانع و مشکلات برطرف گردد.

وی تاکید کرد که وجود رشته‌های مختلف پزشکی در کنار هم در استان به حفظ و ارتقای قطب بودن کرمانشاه در حوزه سلامت کمک می کند و پزشکان باید با این دید به ارتقای این جایگاه کمک کنند.

وی خواستار تلاش بیشتر برای راه‌اندازی دانشکده توانبخشی در کرمانشاه شد و گفت: ما هم در مجلس موارد مربوط به حوزه سلامت استان را پیگیری می‌کنیم.

اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان فعال است. 
۳۰۳۳/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علوم پزشکی عبدالرضا مصری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رضانیا در جلسه‌ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در اقشار مختلف مردم شریف است و تلاش می‌کند مردم را از حاکمیت جدا کند.

وی افزود: دغدغه و اراده دولت مردمی و انقلابی ایران قوی کاهش فقر است و تبیین اقدامات در جهت فقرزدایی تلاش همگان را می‌طلبد.

رضانیا اضافه کرد: رشته‌ی تحصیلی بهداشت محیط در دانشگاه فرهنگیان اضافه شده و جذب مراقبین بهداشت و سلامت نیز در آموزش‌وپرورش انجام شده است.

کد خبر 6085921

دیگر خبرها

  • برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است