Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت کشور و امنیت داخلی فلسطین در نوار غزه از تلاش سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی برای جاسوسی از یک خبرنگار فلسطینی در این باریکه پرده برداشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، طبق فایل صوتی منتشر شده از سوی این وزارتخانه، یکی از افسران سازمان اطلاعات صهیونیستی خود را تحلیلگر امور خاورمیانه معرفی کرده و قصد کسب اطلاعات از یک خبرنگار فلسطینی در غزه را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت کشور فلسطین در غزه تأکید کرد که سرویس‌های امنیتی فلسطینی همچنان به نبرد امنیتی با دشمن صهیونیستی و سرویس‌های اطلاعاتی آن که به هر شیوه‌ای به دنبال جاسوسی از فلسطینیان به منظور تضعیف روحیه آنان و ضربه زدن به جبهه داخلی و نابودی مقاومت است، ادامه می‌دهد.

این وزارتخانه بیان کرد که سرویسهای امنیتی فلسطینی در راستای نبرد امنیتی پیچیده با دشمن صهیونیستی توانسته‌اند ضربه سختی به جاسوسان رژیم صهیونیستی وارد کرده و آن ها را به طرز بی سابقه‌ای تضعیف کنند که همین مسئله موجب شده تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمن دچار سرخوردگی و ناتوانی شوند و قدرت مانور چندانی در نوار غزه نداشته باشند و برای کسب اطلاعات در این باریکه با مشکل جدی مواجه شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی جاسوسی غزه قران ایکنا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا/ پاول دورف: می خواستند مهندس من برایشان جاسوسی کند

به گزارش جماران؛ پاول دورف در مصاحبه با تاکر کارلسن مجری آمریکایی، گفت: هر وقت ما به آمریکا آمدیم سازمان های امنیتی مثل اف بی آی توجه زیادی به ما داشتند.

به طور مثال دفعه آخری که در آمریکا بودم یک مهندس آورده بودم که برای تلگرام کار می کرد و تلاشی شد تا مخفیانه مهندس مرا بدون اینکه من متوجه شوم استخدام کنند.

آنها می خواستند مهندس من از ابزاری استفاده کند تا در تلگرام یک در پشتی ایجاد شود (یک حفره امنیتی تا هر وقت خواستند به درون تلگرام دسترسی داشته باشند، چیزی شبیه بدافزار).

دورف با تایید اینکه «دولت آمریکا یا هر دولت دیگری می توانست با استفاده از حفره امنیتی از مردم جاسوسی کند»، افزود: از این قضیه هم مطمئن هستم، چون دلیلی ندارد مهندسم به من دروغ بگوید. ضمنا خودم هم فشارهای مشابه این را هر وقت به آمریکا رفتم تجربه کرده ام؛ هر بار در فرودگاه دو مامور اف بی آی می آیند و از من سوال می پرسند.

یک بار در خانه ای که کرایه کرده بودم داشتم صبحانه می خوردم، ساعت 9 صبح دو مامور اف بی آی سر و کله شان پیدا شد و شروع کردند به سوال پرسیدن. خیلی عجیب بود، زیادی حواسشان به ماست.

به نظرم می خواستند روابطی ایجاد کنند تا به نوعی تلگرام را بهتر کنترل کنند. درک می کنم که آنها داشتند کارشان را انجام می دادند.

دیگر خبرها

  • وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا/ پاول دورف: می خواستند مهندس من برایشان جاسوسی کند
  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد
  • شکنجه اسیران فلسطینی به دست اشغالگران