Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:24:14 GMT

کولاکوویچ: بازی با آمریکا کلاس درس بود!

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۵۷۷۸

کولاکوویچ: بازی با آمریکا کلاس درس بود!

سرمربی و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران دلیل شکست مقابل آمریکا را سرویس های سطح بالای حریف دانستند.

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست سه بر یک تیمش مقابل آمریکا گفت: در ست نخست، آمریکایی‌ها در سطح بالایی سرویس زدند. ست دوم بازی متعادل‌تر شد و ما توانستیم فرصت برتری را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: آمریکایی‌ها سرویس‌های قدرتمندشان را در سومین ست ادامه دادند. این بازی برای ما و بازیکنان جوانمان یک کلاس درس خوب بود. ما خوب بازی کردیم ولی در مقاطعی فاصله زیادی از سطح بازی تیم آمریکا داشتیم.


همچنین سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل آمریکا گفت: امروز، روز ما نبود. ما فقط در ست دوم توانستیم کیفیتمان را به نمایش بگذاریم. آن‌ها قوی‌تر از ما سرویس زدند. آمریکا یکی از بهترین تیم‌های جهان است. ما حالا بازیکنان جوانی در تیممان داریم و باید به بازی‌های بعدی فکر کنیم.

ایگور کولاکوویچ والیبال تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایگور کولاکوویچ والیبال تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی

کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» اعلام کرد کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است.

 منابع رسانه‌ای اعلام کردند تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند، برگزار شده است.

 خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزهتجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!