Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، میرحسن موسوی در تشریح آخرین وضعیت اعزام زوار اربعین از طریق قطار و ظرفیت‌های در نظر گرفته شده ریلی گفت: طرح سفرهای ریلی اربعین از روز گذشته آغاز شد و طبق برنامه‌ریزی 55 رام قطار روز اول به ایلام، کرمانشاه، اهواز و خرمشهر اعزام شد و روزانه این تعداد قطار تا روزهای بعد از اربعین داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌اندازی 3 ست ریل باس بین اهواز، خرمشهر و شلمچه

وی ادامه داد:‌ در این ایام دو ست ریل باس بین اهواز و خرمشهر برقرار شده است تا به صورت متوالی مسافران را از اهواز به خرمشهر جابه‌جا کند.

معاون مسافری راه‌آهن افزود:‌ همچنین یک دستگاه ریل باس به صورت رایگان 24 ساعته مسافران ریلی و دیگر زائران را که از قطار هم استفاده نکرده‌اند، از خرمشهر تا شلمچه جابه‌جا می‌کند.

موسوی گفت: همچنین برای ایام اربعین قطارهایی از زاهدان، اصفهان و قم غیر از شهرهای تهران و مشهد و غیره، برای انتقال زوار در نظر گرفته بودیم که روز گذشته همه حرکت کردند.

بلیت رفت و برگشت قطار در ایام پیک اربعین نداریم

وی با بیان اینکه قطارهایی که دیروز و امروز به سمت مرزها حرکت کردند، همه با ظرفیت تکمیل سیر کردند، گفت: در ساعات اولیه پیش فروش بلیت قطارهای اربعین، همه قطارهای ایام پیک به فروش رفت و تقاضا بسیار زیاد بود، البته برای برخی از روزها هنوز ظرفیت‌هایی باقی مانده است.

معاون مسافری راه‌آهن افزود: تلاش کردیم از واگن‌‌های ذخیره استفاده کنیم تا ظرفیت قطار برای زائران افزایش یابد اما به دلیل استقبال بالا فعلا هیچ بلیتی در مسیرهای رفت و برگشت ایام پیک نداریم و همه ظرفیت‌ها تکمیل است.

موسوی گفت:‌ ایام پیک شامل 3 تا 4 روز قبل از روز اربعین تا روز اربعین و دو روز بعد از اربعین است.

راه‌اندازی 2 تا 3 قطار فوق‌العاده برای سفرهای برگشت اربعین

معاون مسافری راه‌آهن ادامه داد: با همکاری شرکت‌های مسافری ریلی تلاش می‌کنیم با توجه به ظرفیت خطوط و ایستگاه‌ها و تقاضای زیاد زائران در روزهای پیک برگشت، دو تا سه قطار فوق‌العاده نیز اضافه کنیم.

وی گفت:‌با توجه به اینکه پیش‌بین می‌شود امسال زائران بسیاری برای زیارت اباعبدالله به کشور عراق حرکت می‌کنند برنامه‌ریزی کردیم برای سفرهای برگشت از همدان، کرمانشاه و خرمشهر به هر مقصد قطار فوق‌العاده داشته باشیم.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 معاون مسافری راه‌آهن اربعین سفر اربعین زائران اربعین قطار اعزام روزانه 55 رام قطار اربعین پیش‌بینی 3 قطار فوق‌العاده برگشت‌ میرحسن موسوی راه‌اندازی 3 ست ریل باس بین اهواز، خرمشهر و شلمچه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون مسافری راه آهن اربعین سفر اربعین زائران اربعین قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع کشاورزی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر گفت: با آغاز برداشت گندم از مزارع خرمشهر پیش بینی شده که ۳۶ هزار تن گندم از سطح ۱۴ هزار هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان برداشت شود.
یاسر شریفی بیان اینکه برداشت از ۲۵ فروردین ماه آغاز می‌شود و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد افزود: امسال ۱۴ هزار هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت گندم رفته است و پیش بینی می‌شود ۳۶ هزار تن محصول از این سطح برداشت شود.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان نیز پیش بینی کرد: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصول گندم از سطح مزارع استان برداشت و روانه سیلو‌ها شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان و خرمشهر
  • انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع کشاورزی خرمشهر
  • قطار مشهد-سرخس با روزانه چهار رام در فصل بهار حرکت می‌کند
  • فعالیت قطار مشهد-سرخس با چهار رام قطار در روز
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • هواپیمایی عظیم‌الجثه با قدرت بی‌نظیر و ظرفیت فوق‌العاده (فیلم)