Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:58:32 GMT

۴۰ گیت در مرز خسروی برای تردد زائران فعال است

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۵۸۷۸

۴۰ گیت در مرز خسروی برای تردد زائران فعال است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از بازگشایی مجدد مرز خسروی به روی زائران، در حال حاضر ۴۰ گیت برای تردد آنها فعال شده است.

وی افزود: این آمادگی وجود دارد که تعداد گیت های فعال برای تردد زائران چه آنهایی را که قصد تشرف دارند و چه آنهایی که در حال بازگشت هستند را به عدد ۵۸ برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: خوشبختانه زائران اربعین هم اکنون بدون هیچ مشکلی و با کمترین معطلی از طریق مرز خسروی راهی عتبات عالیات می شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: عموم زائرانی هم که مرز خسروی را برای تردد انتخاب کرده اند از شرایط موجود کاملا راضی هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور نیروهای نظامی و انتظامی امنیت بسیار خوبی را به پایانه خسروی بخشیده و زوار گرامی بدون هیچ دغدغه ای سفر معنوی اربعین را بجا می آورند.

سردار جاویدان در ادامه به استقرار ۴۱ توقفگاه با کمک پلیس و همکاری سایر دستگاه ها در مسیر زائران اشاره و بیان کرد: در این اماکن خدمات لازم به زوار گرامی ارائه می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، فعال سازی قرارگاه اربعین در مرز خسروی را از دیگر برنامه های در دست اجرا عنوان و تصریح کرد: در این قرارگاه سفر زائران و ورود و خروج آنها مدیریت خواهد شد.

وی، همچنین به کنترل هوشمند محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: این کار در راستای افزایش ضریب ایمنی زوار و کاهش تصادفات رانندگی با همکاری پلیس راه و راهور انجام می شود.

سردار جاویدان با بیان اینکه خدمت به زائران اربعین توفیقی بزرگ و کم نظیر است که نصیب پلیس شده است، گفت: من و همه همکارانم در بخش های مختلف به این خدمتگزاری افتخار کرده و آن را سعادتی بزرگ برای خود می دانیم.

این مقام عالی رتبه انتظامی در پایان گفت: پلیس کرمانشاه با توجه به تجربیاتی که طی سال های اخیر از سفر زائران به کربلای معلی پیدا کرده تلاش می کند امسال با توجه به میزبانی مستقیم از زوار بهترین خدمات را به آنها ارائه کند.

کشف ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان روانسر و دستگیری ۵ قاچاقچی خبر داد.

وی اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی روانسر حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان که با فاصله مشخصی پشت سرهم در حال حرکت بوده مشکوک و آنها را متوقف کردند.

این مسئول ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، ۱۵ راس دام، ۱۲ تن چوب جنگلی، ۵۰ قلم لوازم آشپزخانه، ۵ دستگاه ماشین لباسشویی، ۳ دستگاه کولرگازی، ۱۴کیسه ۱۰ کیلویی کودشیمیایی، ۵۰ کیسه زغال و ۴۴۰ عدد کاپشن قاچاق کشف شد.

سردار جاویدان، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان، ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به دستگیری ۵ متهم در این رابطه، از معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس استان کرمانشاه عنوان کرد.

کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم گراس در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف بیش از ۲۱کیلوگرم ماده مخدر گراس در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال اطلاع پلیس مبنی بر اینکه چند نفر در یکی از روستاهای بخش کوزران در کار تهیه و توزیع ماده مخدر فعالیت دارند، دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: دراین راستا ماموران پاسگاه کوزران حین گشت زنی به دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و ساینا با ۶ نفر سرنشین مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز آنها را متوقف و سرنشینانشان را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ براری گفت: در بازرسی از این ۲ خودرو ۲۲ کیلو ماده مخدر از نوع گراس کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

کد خبر 4742234

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 نیروی انتظامی مرز خسروی گراس دستگاه قضایی کربلای معلی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان ایلام قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد شیراز نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود؛ خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل ادامه داد: زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

یوسفی فعال گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 6087584

دیگر خبرها

  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود