Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، احمد محمدی فر بابیان اینکه تردد از مرزها به‌صورت روان برقرار است، اظهار داشت: مرز مهران از تراکم جمعیت بیشتری برخوردار است و با توجه به تراکم جمعیت و گرمای هوا امکانات لازم باید برای خدمت‌رسانی به زائران ازجمله تهیه آب و یخ در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه نارسایی در ارائه خدمات در مرز مهران وجود ندارد، افزود: با توجه به تراکم بالای جمعیت در مرز مهران خدمات باکمی تأخیر به زائران ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مرکزی اربعین با تأکید بر اینکه زائران می‌توانند از سایر مرزها ازجمله خسروی، چذابه و شلمچه برای تردد استفاده کنند، تصریح کرد: روز گذشته هفت نفر از مرز خسروی عبور کردند.

محمدی فر با اشاره به اینکه تردد از شش صبح تا ۱۵ عصر در مرز خسروی برقرار است، اعلام کرد: پیش‌بینی اسکان در مرز خسروی ایجادشده است و زائرانی که پس از ساعت مقرر به مرز مراجعه می‌کنند در اسکان‌ها مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به ممنوعیت خروج خودرو شخصی از مرز بیان کرد: جایگاه‌های سوخت به‌اندازه کافی در کشور وجود دارد و با توجه به عدم خروج خودروهای شخصی از مرز مشکلی برای سوخت‌رسانی در عراق وجود ندارد و تمهیدات لازم برای سوخت‌رسانی به اتوبوس‌های ایرانی نیز اندیشیده شده است.

کد خبر 4742185

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 ستاد مرکزی اربعین اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان ایلام قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد شیراز نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید

معاون بارزگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از گشایش ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در سال ۱۴۰۰ در این استان خبر داد و گفت: پارسال به‌طور میانگین هر ماه یک جایگاه عرضه سوخت مایع در استان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، سیدیوسف موسوی سوخت‌رسانی ایمن به مردم را از اولویت‌های منطقه در سال ۱۴۰۳ بیان کرد و افزود: به‌منظور تسریع در فرایند سوخت‌رسانی و توزیع مناسب مجاری عرضه، پارسال با سرمایه‌گذاری حدود ۳ هزار میلیارد ریال بخش خصوصی، ۱۴ جایگاه عرضه سوخت در کلانشهر شیراز، آزادراه شیراز - اصفهان و برخی شهرستان‌های استان فارس افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی در تشریح دیگر اقدام‌های انجام‌شده در زمینه سرعت‌بخشی و تسهیل در فرایند سوخت‌رسانی بیان کرد: انجام تمهیدهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حوزه احداث مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی، اتصال شرکت ملی پخش به درگاه ملی مجوزها، بررسی سریع درخواست‌ها و تعیین مکان‌های موردنیاز برای احداث جایگاه، ازجمله خدمات انجام‌شده در زمینه تسهیل فرایند عملیات توزیع سوخت در منطقه فارس بوده است.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • انقلاب چین در صنعت ترانزیت: ارتقای بازدهی موتور دیزلی به بالای ۵۳ درصد
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر