Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@07:59:57 GMT

گفت‌وگوی تلفنی اردوغان و پوتین درباره سوریه

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۵۹۸۴

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی صباح، «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه و «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه درباره عملیات ضدتروریستی این کشور در شمال سوریه تلفنی گفت‌وگو کردند. این خبر را دفتر رئیس‌جمهوری ترکیه امروز -‌چهارشنبه- اعلام کرد. 

در طی این تماس تلفنی، اردوغان به پوتین گفت که عملیات در شرق رود فرات به صلح و ثبات در سوریه کمک کرده و راه را برای فرآیند سیاسی برای پایان دادن به درگیری‌ها در این کشور هموار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین با تاکید بر اولویت ترکیه حراست از حقوق مردم سوریه و منافع آن‌هاست، گفت که از رویکرد سازنده روسیه در این زمینه تشکر می‌کند. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان ولادیمیر پوتین شرق رود فرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی خدمه روسی کشتی توقیف شده اسرائیلی با خانواده‌اش

سفارت مسکو در تهران اعلام کرد که خدمه روسی کشتی توقیف شده اسرائیلی در بندرعباس با خانواده خود به صورت تلفنی رایزنی و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، سفارت روسیه در ایران در صفحه اجتماعی خود نوشت: «بر اساس اعلام مقامات رسمی ایران، شناور دریایی «آریس» که یک شهروند روسی نیز جز خدمه آن است، به بندر عباس منتقل شده است.

سفارت روسیه در مطلب خود اعلام کرده است که طرف ایرانی قول داد در آینده نزدیک امکان دسترسی کنسولی به شهروند ما را فراهم کند.

سفارت روسیه در ایران همچنین خبر داد: به ملوان روسی این فرصت داده شد تا با خانواده اش تلفنی صحبت کند.

دیگر خبرها

  • در گفتگوی تلفنی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه چه گذشت؟
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از عملیات سپاه
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • پوتین در گفت و گو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود
  • مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه درباره عملیات «وعده صادق»
  • گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و پوتین
  • گفت‌وگوی تلفنی پوتین و رئیسی اقدام تلافی ‎جویانه ایران علیه اسرائیل
  • گفت‌وگوی خدمه روسی کشتی توقیف شده اسرائیلی با خانواده‌اش
  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد