Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس مولر علنا از نیمکت‌نشینی در بایرن مونیخ ابراز ناراحتی کرد اما گفت به شایعات رسانه‌ها مبنی بر جدایی‌اش از بایرن مونیخ، دامن نمی‌زند.

طرفداری- توماس مولر، مهاجم 30 ساله بایرن مونیخ، دو فصلی است که نقش محوری خود را در این تیم از دست داده و بیشتر به یک مهره ذخیره تبدیل شده است. توماس مولر مشخصا از این شرایط ناراضی است و حالا شایعاتی در خصوص جدایی او از بایرن مونیخ در ژانویه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس مولر در مصاحبه با کیکر درباره وضعیت خود گفت:

قطعا از شرایط موجود راضی نیستم. من فقط سی سال دارم، آمادگی بدنی خوبی دارم و تشنه موفقیت با بایرن مونیخ هستم البته این انگیزه‌ها را به طور شخصی هم دارم. من کاملا معتقدم که می‌توانم درون زمین به بایرن مونیخ کمک کنم. مربی قبل از هر بازی باید تصمیمات سختی بگیرد اما در پنج بازی قبلی، تصمیمات مربی مرا خوشحال نکرد. اگر کادر فنی مرا آینده فقط به عنوان یک بازیکن ذخیره می‌بیند، باید فکری کنم. انتظار این شرایط را نمی‌کشیدم. پس از تجربه موفقِ بازی در پست شماره ده در فصل بهار و فتح دوگانه داخلی، انتظار چنین وضعیتی را نداشتم. رسانه‌ها در چند روز اخیر، گمانه‌زنی‌های گسترده‌ای داشته اند که من به آن‌ها دامن نمی‌زنم. الان وقت تمرکز روی فوتبال و کمک به بایرن مونیخ جهت موفقیت در بازی‌های آینده‌اش است. به تمام تلاشم در تمرینات و بازی‌ها ادامه خواهم داد و چیز بیشتری برای گفتن ندارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و با پیروزی برابر بارسلونا شانسش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا به دشوارترین مقطع از فصل رسیدند و این هفته باید در لالیگا روبروی رئال سوسیداد قرار بگیرند و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت.

آنها برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لالیگا به دو پیروزی و یک تساوی نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر سوسیداد با روحیه خوبی قدم به بازی به برابر شاگردان توماس توخل بگذارند اما در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی خبر بدی را دریافت کردند.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته است دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که شرایط این دو بازیکن برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا شب چطور خواهد بود اما انتظار می‌رود که آنها برای دیدار دشوار برابر بایرن مونیخ که سه شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشند.

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد