Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@23:43:59 GMT

نرم افزار موکب‌های گلستان در کشور عراق+لینک دانلود

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۶۲۷۲

نرم افزار موکب‌های گلستان در کشور عراق+لینک دانلود

به همت سازمان فضای مجازی سراج اپلیکیشن موکب یاب گلستان تولید ومنتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سید پیام حسینی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر رونمایی از نرم افزار موکب یاب گلستان، اظهار کرد: این نرم افزار ویژه استفاده زائران پیاده روی اربعین حسینی با هدف تسهیل فرآیند یافتن مواکب استان گلستان در شهرهای زیارتی عراق طراحی و تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نرم افزار برای تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید طراحی شده و از جمله امکانات آن می توان به امکان نمایش موقعیت موکب های استان گلستان بصورت آنلاین بر روی نقشه و همچنین نمایش نقشه آفلاین آن اشاره کرد.

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی گلستان تصریح کرد: زائرین می توانند مشخصات جامع مواکب گلستان را در این نرم افزار مشاهده کنند و در صورت لزوم با مسئول موکب ارتباط بگیرند.

وی تاکید کرد: این نرم افزار مشخصات ۱۳ عدد از موکب های اربعینی در شهرهای نجف، کربلا، سامراء و شهر مسیب را به نمایش گذاشته است تا به معرفی و موقعیت یابی هر چه بهتر زائران پیاده روی اربعین کمک کند.

حسینی خاطر نشان کرد: نرم افزار موکب یاب گلستان توسط جمعی از فعالان تولیدکننده نرم افزارهای انقلابی استان، زیر نظر مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در گلستان تولید شده است.

گفتنی است؛ جهت دریافت این نرم افزار " اینجا " کلیک نمایید.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشاک، اشتغال زا‌ترین صنعت در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در گفتگو با شبکه یک سیما گفت: پیشانی تغییرات فرهنگی در جامعه ما، مباحث پیچیده‌ای نیست و به موضوعات غذا، معماری، مسکن، پوشاک مربوط می‌شود.

هم اکنون ۵/۵ درصد سبد مصرفی خانوار مربوط به پوشاک است. هدف‌گذاری کمّی سند پوشش ایرانی اسلامی است که بیش از ۳۰ درصد پوشاک مصرفی مردم متصل به ویژند‌های (برند) متعهد و متخصص بومی و ایرانی باشد. بر اساس داده‌های مرکز آمار ایران در سال ۱۴۰۱، بیشترین مصارف فرهنگی خانوار ایران که نظام فرهنگی کشور دغدغه آن را دارد به حوزه پوشاک و ملزومات مربوط به آن اختصاص داشته، زیرا پوشاک جزء نیاز‌های اساسی افراد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



امامی افزود: چالش ما تفکیکی بوده که در طول دولت‌های مدرن در ایران بین حوزه صنعت و فرهنگ پوشاک انجام می‌دادند.

وی همچنین گفت: قاچاق عامل اصلی نبود رونق صنعت پوشاک در ایران است بطوریکه به گفته مسئولان اتحادیه نساجی و پوشاک سالانه بیش از ۵ میلیارد دلار پوشاک قاچاق وارد بازار ایران می‌شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درباره تصویب سند ملی سبک ملی پوشش ایرانی - اسلامی گفت: اگر پوشاک ایرانی بپوشیم و شاخص‌های فرهنگی، دینی و اسلامی خود را در تولید، توزیع و مصرف ارتقا دهیم بسیاری از چالش‌های موجود در نظم فرهنگی به‌ویژه در نسل نوجوان را نخواهیم داشت.

امامی افزود: در «سند ملی سبک ملی پوشش ایرانی - اسلامی» به نظام پوشاک به چشم فرصت نگاه شده است هدف‌گذاری کمّی این است که بیش از ۳۰ درصد پوشاک مصرفی مردم متصل به ویژند‌های (برند) متعهد و متخصص بومی و ایرانی باشد. البته بسیاری از مصارف دیگر ما هم باید ایرانی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همچنین گفت: امیدواریم با «سند ملی سبک ملی پوشش ایرانی - اسلامی» که در آن مد به عنوان سبک پایداری از پوشش مورد توجه قرار گرفته است، بتوانیم این مصرف بزرگ فرهنگی کشور را ساماندهی کنیم..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • پوشاک، اشتغال زا‌ترین صنعت در کشور
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود