Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:53:20 GMT

۶ باشگاه سوارکاری در اردبیل فعال است

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۶۲۷۴

۶ باشگاه سوارکاری در اردبیل فعال است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بهرام آقاخانی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان اردبیل افزود: چهار سال پیش هیات سوارکاری استان اردبیل در بین استان‌های کشور در رتبه ۲۷ بود که با انجام اقدامات خوب، تلاش هیات و حمایت‌های متولیان ورزش استان هم اکنون در رتبه ۱۳ قرار دارد.

وی تاکید کرد که برای توسعه و پیشرفت این رشته اصیل که ریشه در تاریخ دارد  همه باید تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او از رئیس جدید هیات سوارکاری استان خواست برای همگانی کردن این رشته ورزشی تلاش کند و با تشکیل کمیته هایی مصوبات هیات رئیسه را اجرا کرده و با برگزاری مجمع سالانه عملکرد هیات مورد ارزیابی قرار گیرد.

آقاخانی از تلاش متولیان ورزش استان برای توسعه زیرساخت های ورزشی از جمله سوارکاری خبر داد و اظهار داشت: برای تامین زمین مورد نیار برای ایجاد و راه اندازی باشگاه های سوارکاری توسط بخش خصوصی تلاش می شود.

وی از رئیس فدراسیون سوارکاری خواست برای اعزام مدرس جهت آموزش ورزشکاران و مربیان استان اردبیل همکاری لازم را به عمل آورد.

در این مجمع انتخاباتی که تنها یک نفر کاندیدا داشت بهاءالدین ایلخانی با کسب ۱۴ رای از مجموع ۱۴ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات سوارکاری استان اردبیل انتخاب شد.

۶۱۳۰/۶۰۱۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوارکاری اردبیل ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد

 مجمع انتخاباتی فدراسیون سه‌گانه به ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

امین احمدی، حمید براتی، کاظم حججی، سیدکمال پیمبری، علی‌اکبر حسن پورحیدری، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری، ایرج عرب و محمد نصیری ۹ کاندیدای تصدی پست ریاست این فدراسیون بودند که عرب پیش از آغاز مجمع، انصراف خود را به‌صورت کتبی اعلام کرد و امین احمدی و سیدکمال پیمبری نیز غایب بودند.

پس از انصراف ۴ کاندیدا، در نهایت محمدکاظم حججی با کسب ۲۴رای از مجموع ۴۷ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال بر مسند ریاست این فدراسیون المپیکی قرار گرفت.

در این مجمع حمید براتی یک رای، علی‌اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی نیز ۵ رای بدست آوردند.

فیراث الحمود نماینده فدراسیون جهانی سه گانه به‌صورت آنلاین بر نحوه انتخابات نظارت داشتند.

در ادامه رای‌گیری برای انتخاب اعضای هیات رئیسه برگزار شد و در نهایت محمد نصیری و زهرا بهشتی‌راد با کسب ۴۱ رای به عنوان نواب رئیس، سیروان عزیزی با ۴۱رای به‌عنوان خزانه‌دار، فرامرز رنجکش و فاطمه واحدی با ۳۷ و ۴۱ رای به‌عنوان کارشناس خبره، حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رای به‌عنوان نماینده هیات‌های استانی و علی ایرانمنش با ۳۹ رای به‌عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی