Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:03:36 GMT

جاعلان گذرنامه در پایتخت دستشان رو شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۶۳۰۳

جاعلان گذرنامه در پایتخت دستشان رو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد عطایی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: روز گذشته فردی از اتباع خارجه برای تمدید پروانه اقامتی اش به یکی از ادارات گذرنامه پلیس امنیت عمومی مراجعه می کند که مامورن مستقر در اداره گذرنامه متوجه جعلی بودن گذرنامه این فرد می شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران معاونت مهاجرت و جعل گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت، افزود: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که گذرنامه را به ازای پرداخت مبلغی از یکی از اتباع افاغنه خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی با هماهنگی مقام قضائی اولین متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به معاونت مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی منتقل شد ادامه داد: با دستگیری متهم، پرونده وارد مرحله تازه ای شد و وی در بازجویی های پلیسی به جرم خود مبنی بر جعل گذرنامه با همدستی ۴ نفر دیگر اعتراف کرد.

معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه ۴ عضو دیگر این باند در سه عملیات پلیسی دیگر نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی به ۶۰ فقره جعل گذرنامه اتباع بیگانه در یک سال گذشته اعتراف کردند.

سرهنگ عطایی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۶۰ برگ ویزای جعلی خام کشور ایران و تعدادی عکس کشف شد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4742237 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس گذرنامه دستگیری سارق اربعین 98 هفته ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی نیروی انتظامی پیروز حناچی دستگیری سارق آتش نشانی شهر تهران سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، فیلم داستانی «ناسور» که در ژانر پلیسی-جنایی-معمایی با هدف آشنایی با اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند «سازمان پزشکی قانونی کشور» در دو اپیزود به نام‌های «بادکنک قاتل» به کارگردانی حسین فریدون‌جاه و «ماجرای نیمه شب» به کارگردانی محسن علم‌الهدی تولید شده، در پلتفرم‌های نمایش خانگی به اکران آنلاین رسید.
 
در خلاصه داستان فیلم «بادکنک قاتل» آمده است: ماجرای فوت مشکوک یک سرمایه دار سر شناس کشور در یک حادثه ساده و خنده دار، که پسر بزرگ او برای حفظ آبرو و اعتبار خود سعی بر دستکاری کردن گزارش پزشکی قانونی دارد.

خلاصه داستان فیلم «ماجرای نیمه شب» نیز ماجرای قتل دختر نوجوانی است که خبر آن در فضای مجازی پخش شده و باعث به هم ریختن آرامش و امنیت جامعه شده است، اما حقیقت پیچیده دیگری پشت ماجراست که توسط پزشکی قانونی کشف می شود.

در فیلم داستانی «ناسور» بازیگرانی چون امید محمد نژاد، سینا علیزاده، پیمان محسنی، مرضیه رسولی و رضا بهرامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از: تهیه کننده: حسین فریدون جاه، نویسنده: علی فراهانی صدر، مدیر فیلمبرداری: یونس سبزی، منشی صحنه: آناهیتا کارخانه، مدیر تولید: محمدحسین حسینی، صدابردار: مجید نجاتی، طراح صحنه و لباس: امیر محمدی، گریم : زهرا حمیدی.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت