Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:53:06 GMT

المپیاد ورزشی کارمندان دولت در قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۶۴۰۴

المپیاد ورزشی کارمندان دولت در قزوین آغاز شد

مدیر اجرایی این دوره از رقابت‌ها و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در راستای طرح ملی فراغت با ورزش، ویژه کارمندان برگزار می‌شود.
افسانه حسن نایبی افزود: در این دوره از مسابقات، یک هزار و ۴۰۰ ورزشکار در قالب ۱۱ رشته ورزشی در بخش بانوان و آقایان به مدت یک ماه با هم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ورزشکاران حاضر در چهارمین دوره المپیاد ورزشی در رشته‌های فوتسال، والیبال، طناب کشی، دارت، تنیس روی میز، شنا، فوتبال دستی، داژبال، تیراندازی با تفنگ، بدمینتون و آمادگی جسمانی با هم رقابت خواهند کرد.
به گفته وی، ورزشکاران ۴۵ دستگاه اجرایی قزوین در چهارمین دوره المپیاد ورزشی استان حضور دارند.
این مسول ورزشی با بیان اینکه مسابقات در سالن‌های ورزشی شهید بابایی، شهید رجایی، خانه بدمینتون، بعثت، سالن تیراندازی، عفاف، خانه پینگ پنگ و هتل ورزش برگزار می‌شود، تصریح کرد: نفرات برتر این دوره به مسابقات قهرمانی کشور کارکنان دولت که در بهمن ماه برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.
حسن نایبی، ارتقای سلامت کارکنان، رفع کسالت، ایجاد نشاط و شادابی و افزایش بهره وری در محیط کار را از جمله اهداف مهم برگزاری این دوره از رقابت‌های کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان دانست.
۸۰۵۴*۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی استان قزوین ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع مدیران مدارس ابتدایی شهرستان گناوه گفت: وزارت آموزش و پرورش طرح «آموزش یک مهارت ورزشی» برای دانش‌آموزان ابتدایی را در دستور کار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار کرد: بر این اساس دانش‌آموزان دوره ابتدایی باید حتماً یک مهارت آموزشی را پیش از ورود به متوسطه اول یاد بگیرند و این امر الزامی است.

وی توضیح داد: این طرح شامل ۲۰ درصد از دانش آموزان ابتدایی دوره دوم می‌شود که هزار و ۱۳۰ نفر از دانش آموزان شهرستان گناوه را در بر می‌گیرد.

مردانی تاکید کرد: این طرح باید به نحوی دنبال شود که دانش آموزان ابتدایی برای گذر به دوره تحصیلی بالاتر یعنی متوسطه اول حتماً یک مهارت ورزشی را یاد بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: ورزش‌های تنیس روی میز، طناب زنی و دوومیدانی راز جمله ورزش‌هایی هستند که دانش آموزان باید حداقل در یکی از آنها مهارت لازم را کسب کنند.

کد خبر 6080224

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • شرکت سه تیم در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران+ فیلم
  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین 
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت