Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تفاهم نامه همکارى فی مابین پژوهشگاه قوه قضاییه با شرکت توسعه خدمات الکترونیک حامى عدالت به منظور حمایت از کسب و کارهای نوپای حقوقی و قضایی منعقد شد. تاریخ انتشار: 17:48 - 17 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۳۳۵ به گزارش خبرنگار گروه حقوقى و قضایى خبرگزارى میزان، تفاهم نامه همکارى فی مابین پژوهشگاه قوه قضاییه با شرکت توسعه خدمات الکترونیک حامى عدالت به منظور حمایت از کسب و کارهای نوپای حقوقی و قضایی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سید حجت الله علم الهدى، رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه در جلسه امضاى تفاهم نامه همکارى این پژوهشگاه با شرکت توسعه خدمات الکترونیک حامى عدالت، بیان کرد: ما به دنبال همکارى و هم افزایى در قوه قضاییه هستیم و به نوبه خود آمادگى داریم هر گونه همکارى، هم افزایى و تبادل نظر در کارهاى مختلف و پروژه‌ها داشته باشیم.   رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه خاطرنشان کرد: پیش از این تفاهم نامه اولین همکارى ما در همان سامانه ایده صورت گرفت و ادامه پیدا خواهد کرد.   وى اظهار کرد: پژوهشگاه در قوه قضاییه ظرفیت منحصر به فردى براى استفاده از ظرفیت نخبگانى کشور دارد و مى تواند از ظرفیت اساتید و نخبگان استفاده کند.   علم الهدى با بیان اینکه بنا داریم با تک تک مراکز آموزشى و پژوهشى تفاهم نامه‌هایى را منعقد کنیم، عنوان کرد: مى‌توانیم به عنوان نماینده قوه قضاییه به دانشگاه‌ها خدماتى ارائه دهیم.   رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه با تاکید بر لزوم نیازسنجى علمى در کشور، گفت: پژوهشگاه این ظرفیت را دارد تا بتواند اساتید معتبر و نخبگان را جذب کند و از ظرفیت‌هاى آن‌ها استفاده کند.   رحیم مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان نیز در ادامه این مراسم بر برون سپارى کارهاى قوه قضاییه تاکید کرد.   مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان خاطرنشان کرد: به عنوان بنیاد تعاون زندانیان آمادگى داریم که در این زمینه کمک کنیم و به سراغ برخى از سازمان‌ها نیز رفته‌ایم.   وى تصریح کرد: ما طرحى را از هفت سال پیش در حال دنبال کردن آن هستیم و انشالله اولین پردیس خدمات الکترونیکى را راه مى اندازیم.   مطهرنژاد عنوان کرد: بانک ایده‌هاى نوین مى‌تواند هم از قوه قصاییه و هم از مردم ایده نوین بگیرد.   در پایان این جلسه تفاهم نامه همکارى پژوهشگاه قوه قضاییه با شرکت توسعه خدمات الکترونیک حامى عدالت امضاء شد.   انتهاى پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پژوهشگاه قوه قضاییه بنیاد تعاون حامی عدالت خدمات الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شرکت توسعه آزاد پاسارگاد در راستای تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن پروژه ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز رشد و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونان این واحد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت توسعه آزاد پاسارگاد (شتاپ) و مدیران شرکت‌های فناور در حوزه صنعت ساختمان به امضا رسید.

فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با معرفی ظرفیت‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز رشد با مجوز ۷۰ درصدی در صنعت ساختمان و فناوری نوین و مصالح ساختمانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و گروه‌های متخصص متقاضی استقرار در مرکز رشد، در پرورش و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه تولید و تجهیز ساختار صنعت ساختمان با الگوی جامع و با بهره‌گیری از تحقیقات روزآمد با وجود فضا‌های کارگاهی به‌منظور راه‌اندازی خط تولید از مزیت‌های این مجموعه و افزایش فعالیت‌های ساختمانی تأثیر بسزایی داشته است.
به گزارش آنا، در پایان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مزرعه آموزشی کولیک بازدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی