Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها مدتی است که جنجال بسیاری به پا کرده است، ورود زنان به ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات ورزشی آقایان، از آن دست موضوعات چالش‌برانگیز است. برخی می‌گویند باید آزاد باشد، برخی می‌گویند باید با اعمال محدودیت‌هایی، قانونی شود، برخی معتقدند اساساً چنین کاری نباید انجام شود و اصلاً بانوان را چه به ورزشگاه رفتن و تشویق کردن تیم آقایان! و برخی هم سکوت کرده‌اند که مبادا مخالفتی کنند و جایگاه و پایگاهشان در بین مردم را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلا نقیب زاده، عصو تیم ملی کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران، نایب قهرمان مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ و ۵ دوره قهرمان کشور، مسئول بانوان کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمان و دبیر موسسه مردم نهاد ورزش گستران کریمان در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه جامعه ما جوان است و نیاز به شادی و تفریح دارد، گفت: عده‌ای جلوی ورود زنان به استادیوم را گرفتند، حال آنکه حضور زنان در ورزشگاه‌ها یک خواسته است.

او حضور در ورزشگاه‌ها را حق طبیعی و انسانی هر جامعه ای دانست که زن و مرد نمی‌شناسد و افزود: این امر خارج از ضوابط شرعی و قانونی هم نیست و در مجموع این مسئله از نظر اصول قانونی نیز منعی ندارد.

نقیب زاده تصریح کرد: من معتقدم اگر موازین شرعی در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها رعایت شود و بانوان در یک فضای اخلاقی حساب شده در ورزشگاه‌ها حضور یابند، می‌توان زمینه را برای حضور بانوان فراهم ساخت، زیرا محیط ورزشگاه‌ها برخی اوقات نامناسب است و ما باید حرمت انسانی بانوان را نگه داریم.

این نایب قهرمان مسابقات آسیایی ۲۰۱۸بیان داشت: دغدغه مخالفان حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیز مناسب ساختن فضای عمومی ورزشگاه‌ها و جلوگیری از هتک حرمت بانوان است و اگر کار فرهنگی در این زمینه انجام شود، حضور زنان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها نیز ایرادی ندارد.

نقیب زاده افزود: جامعه ما براساس اصول و آیینی اداره می‌شود و مسئولان نیز باید با توجه به آداب، رسوم و فرهنگ مردم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند؛ چراکه اگر برخلاف آداب و رسوم عمل شود، موضوع تبدیل به تعارض شده و در ادامه بی‌نظمی پدیدار می‌شود.

انتهای پیام/ب

حضور بانوان در ورزشگاه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اخبار بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌