Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی تندگویان عصر چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: موافقت مقام معظم رهبری در بحث امریه برای جوانان عضو سازمان های مردم نهاد آمده و طبق نظر و دستور ایشان، جوانان فعال در این تشکلها می توانند شش ماه پایان خدمت خود را در همان سازمان خدمت کنند.

وی افزود: نظر مقام معظم رهبری و دستور ایشان در این خصوص نشان دهنده این است که این تشکل ها و کار ساختاری تشکلها مورد تایید مقام معظم رهبری می باشد که این امر برای ما بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که برای حضور در دوره توانمند سازی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار ویژه معاونان ادارات کل ورزش و جوانان استان های کشور در رشت حضور یافته ، ادامه داد: خوشبختانه طی دو سال اخیر برای جوانان قدم ها مثبتی و کارهای خوبی انجام شده و تحول خوبی را در این حوزه شاهد هستیم.

وی بیان کرد: همچنین در عرصه بین المللی نیز اتفاقات خوبی افتاده و جوانان ما با سایر جوانان کشورهای دیگر ارتباط های خوبی را برقرار کرده و تفاهم خوبی نیز در این زمینه با سایر جوانان کشورهای دیگر داریم و در مجمع جوانان کشورهای اسلامی نیز یک عضو هیات رئیسه را دریافت کردیم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش در ادامه به تفاهم با وزارت کار اشاره و خاطرنشان کرد: قرار است با کمک وزارت کار و تعاون ، بحث تعاونی های جوانان را راه اندازی کنیم تا به جای اینکه جوانان را درگیر وام و اقساط کنیم، از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این زمینه بهره ببریم.

تندگویان اظهار کرد: در این طرح، دولت از سرمایه گذاران حمایت خواهد کرد و سرمایه گذاران نیز ایده های جوانان در سرمایه گذاری را می پذیرند که به طور حتم اگر این اتفاق بیافتد اشتغال خوبی را شاهد خواهیم بود و هدف ما این است که این امر را تبدیل به تعاونی های ملی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت موجود اقتصادی و همچنین موضوع تحریم ها، بهترین راه حل برای جوانان تشکیل تشکلهاست تا جوانان کارهای گروهی را یاد بگیرند و ما نیز باید کمک کنیم تا بخشی از این جوانان در بخش اشتغال مشغول شوند.

وی یادآور شد: خوشبختانه هم اینک نیز تحول خوبی را در حوزه تشکلها شاهد هستیم و دیگر آن بی میلی را مشاهده نمی کنیم و جوانان در این بخش حضور فعال و گسترده ای دارند و امیدواریم که با کمک همه بتوانیم مشکلات جوانان را به حداقل برسانیم به خصوص معضل بیکاری جوانان را کاهش دهیم.

 دوره توانمند سازی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار ویژه معاونان ادارات کل ورزش و جوانان استان های کشور از روز سه شنبه در رشت آغاز شده و به مدت سه روز نیز ادامه خواهد یافت.

در این دوره علاوه بر حضور محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش، اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش، محمود محدث مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش، امیرحسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و سجاد سالک مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش حضور دارند.

۷۲۸۵ /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ورزش ورزش و جوانان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیأت دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.

کد خبر 6084795

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت