Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کامبوج پیش از بازی مقابل تیم ملی ایران امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۷ در زمین اصلی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

با توجه به ناآشنا بودن بازیکنان کامبوج برای تیم ایران تمام تمرکز خبرنگاران و عکاسان ایرانی روی کیسوکه هوندا، مدیرفنی این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فوتبالیست مشهور ژاپنی سابقه بازی در تیم میلان ایتالیا و زسکا مسکو روسیه را دارد.

پیش از برگزاری تمرین شاگردان فلیکس دالماس و کیسوکه هوندا مراسم تشریفات پیش از بازی برگزار شد.

مدیر رسانه‌ای تیم کامبوج درخواست خبرنگاران ایرانی برای گفتگو با هوندا در حاشیه تمرین این تیم را رد کرد.

حدود ۳۰ بانوی ایرانی در زمان برگزاری تمرین تیم کامبوج در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. این افراد قرار است به عنوان سرمشوق بانوان در بازی فردا حضور یایند.

حضور بانوان ایرانی سبب شد ناظر زن چینی بازی و ناظر مغولی دلیل حضور بانوان را جویا شوند که مسئولان بین الملل فدراسیون فوتبال هم به آن‌ها اعلام کردند با توجه به مراسمی که قرار است فردا برای جعفر کاشانی، پیشکسوت فقید فوتبال کشورمان برگزار شود آن‌ها به ورزشگاه آزادی آمده اند.

در ابتدای تمرین بازیکنان و اعضای کادرفنی کامبوج حلقه اتحاد تشکیل داده و سپس فریاد بلندی کشیدند.

کوتاهی قامت بازیکنان این تیم جنوب شرق آسیا منجر به تعجب خبرنگاران ایرانی شده بود. بلند قدترین بازیکن کامبوج دروازه بان این تیم است. برخی نفرات این تیم زیر ۱۶۵ سانتی متر قد داشتند.

هوندا و سرمربی ژاپن لحظاتی با هم به صورت خصوصی گفتگو کردند و سپس کار‌های بدنی در دستور کار تیم قرار گرفت.

خبرنگاران و عکاسان پس از ۱۵ دقیقه محل تمرین را ترک کردند.

دیدار تیم‌های ملی ایران و کامبوج از ساعت ۱۷ فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود.

یکی از نکات جالب تمرین کامبوج فریاد کشیدن یکی از مسئولان ایرانی سر فردی بود که با لباس شخصی داخل زمین حضور داشت. این مسئول که فکر می‌کرد او ایرانی است بار‌ها از او خواست از زمین بیرون بیاید، اما وقتی متوجه شد او یکی از مسئولان تیم کامبوج است به اشتباه خود پی برد و همین امر خنده حاضران را دنبال داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از حریف تیم ملی ایران در راه جام جهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)

تمرین امروز پرسپولیس با میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فوتبال بانوان (عکس) نتايج دور برگشت ليگ برتر فوتبال بانوان

دیگر خبرها

  • معرفی هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه هنر ونیز
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • تمرین تیم ملی فوتسال پیش از رویارویی با کویت برگزار شد
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • مصاحبه جنجالی کار دست پیشکسوت استقلال داد
  • مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد