Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:17:57 GMT

منتظر آقای تارتار در مسجدسلیمان هستیم

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۶۷۱۶

منتظر آقای تارتار در مسجدسلیمان هستیم

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از پرداخت 20 درصد به بازیکنان تا فردا خبر داد.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  این روزها بحث جدایی مهدی تارتار از تیم نفت مسجدسلیمان به داغ ترین خبر باشگاهی در بین رسانه ها تبدیل شده است. مربی موفق این تیم به دلیل بد قولی مسئولان در پرداخت مطالبات و هم‌چنین وجود مشکلات مالی از سمت خود کناره گیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوریکه خبر رسید تارتار امروز به سازمان لیگ رفته و درخواست فسخ قرارداد داده است. نصیریان دوست، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص مشکلات موجود شفاف سازی کرد با اعلام خبر پرداخت 20 درصد قرارداد بازیکنان گفت: ما تلاش‌های فراوانی انجام دادیم و قرار است طی روزهای آینده 20 درصد از مبلغ قرارداد به حساب بازیکنان واریز شود. ما با آقای تارتار صحبت کردیم و ایشان به طور قطع سرمربی نفت است. این مربی تیم را بسته است و به بازیکنان و نقاط ضعف و قوت نفت اشراف کامل دارد و به همین دلیل می‌خواهیم که بازگردد.


 
وی در ادامه گفت: نفت همراه با آقای تارتار ترمز تیم‌های قدرتمند را کشیده است و برد خوبی برابر پیکان داشتیم و شرایط تیم عالی است. سرمربی ما از عوامل بیرونی دلخور است و به همین دلیل خداحافظی کرده. اما ما با تعامل و صحبت به دنبال حل آن هستیم. به همین دلیل منتظر هستیم تا ایشان سر تمرین بیاید و مطمئن باشید با حل مشکلات موجود رتبه تک رقمی به دست می‌آوریم.

 

مدیرعامل نفت در پایان نیز گفت: شایعه شده است که ما به دنبال شکایت هستیم اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و مطمئن باشید به دنبال آن نیستیم. مشکلات مالی در همه تیم‌ها وجود دارد. از پرسپولیس گرفته تا نفت آبادان و حالا تیم ما. اما راهکارهای مناسبی پیدا کردیم و مطمئنا تا یک ماه آینده تمامی مشکلات حل می‌شود و نفت رتبه آبرومندی در پایان لیگ کسب می‌کند.

مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند

تصویربرداری سریال «هشت پا» که محصول مشترک موسسه ناجی هنر و سیمافیلم است و به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی علی طالب‌آبادی که در سکوت کامل خبری پیش می‌رفت به‌پایان رسیده و هم‌اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد و کارشناسان این موسسه در حال بازبینی این سریال هستند.

یکی از دست‌اندرکاران «ناجی هنر» در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه این موسسه منتظر یک باکس خوب از صداوسیما برای پخش این سریال است درباره بازیگرانی که در «هشت پا» به ایفای نقش پرداخته‌اند، گفت: در این سریال سعید چنگیزیان، مینا وحید، افسانه چهره آزاد، احمد نجفی، محمد صادقی و... بازی کرده‌اند.لازم به ذکر است این سریال در ژانر پلیسی و با موضوع مبارزه با مواد مخدر در 13 قسمت تولید شده است.

سردار منتظر المهدی در حاشیه بازدید از پشت‌صحنه سریال «هشت‌پا» اظهار کرده بود: این سریال علاوه‌بر جنبه‌های آموزشی و پیشگیری، دارای داستان و جذابیت‌های بصری خوبی است که قطعاً مخاطبان بسیاری را برای تماشای این سریال به خود جذب خواهد کرد.

احمد معظمی کارگردان «هشت پا» پیشتر درباره این سریال گفته بود: به نظرم این سریال جزو مجموعه‌های پلیسی‌ است که فضای مدرن و به روزی را به تصویر می‌کشد و از این جهت می‌تواند به‌کار پر بیننده‌ای تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ نیست
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!