Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رشید مظاهری دروازه بان تیم ملی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی اظهار کرد: در تمرین تیم ملی رقابت می‌کنیم و برای سربلندی تیم ملی تلاش می‌کنیم اما در تیم ملی رقابت داریم. برای بازی هم ویلموتس تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند.

وی افزود: امشب جلسه آنالیز داریم و فکر می‌کنم کادر فنی شناخت کافی را از حریف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

مظاهری درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی هم گفت: شروع خوبی است اما این شروع کمی دیر بود. امیدوارم روزی برسد بتوانیم کنار خانواده بشینیم و با هم بازی را تماشا کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی خانواده رقابت ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاروزنان روئینگ عازم کره جنوبی شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت در چونگجو کره جنوبی برگزار می‌شود. ملی‌پوشان روئینگ ایران نیز با هدف کسب سهمیه در این مسابقات حضور خواهند داشت.   مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان، فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان و حمیدرضا رضوانی در روئینگ تکنفره مردان، ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.   افشین فرزام سرمربی و هما خاتمی مربی تیم ملی روئینگ در این رقابت هستند.

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا بزودی درباره ارسال ضدهوایی به اوکراین تصمیم نمی‌گیرد
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • آغاز لیگ ملی چوگان از نیمه دوم اردیبهشت
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • دبیر درگیر حاشیه نشود/ او برای قاسمپور و یزدانی تصمیم می‌گیرد
  • تعطیلی تمرین استقلال به دستور جواد نکونام
  • نباید یزدانی و کامران را به حاشیه ببریم/ کادر فنی تصمیم می‌گیرد
  • پاروزنان روئینگ عازم کره جنوبی شدند
  • نیمه نامرئی فناوری؛ آیا هوش مصنوعی قدرت تفکر را از انسان می‌گیرد؟