Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@06:31:16 GMT

خراسان رضوی قهرمان جودوی نوجوانان کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۶۷۵۷

خراسان رضوی قهرمان جودوی نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مجتبی بیگلی رئیس هیأت جودوی استان زنجان: از آغاز هفته گذشته مسابقات جودوی قهرمانی نوجوانان کشور در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

  رئیس هیأت جودوی استان زنجان ضمن اشاره به مسابقات جودوی دختران که با حضور بیش از 250 ورزشکار برگزار شد، اظهار داشت: در این بخش دختران زنجانی رده سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسابقات بخش پسران نیز با حضور بیش از 350 ورزشکار برگزار شد. این مسابقات با حضور رئیس و دبیر فدراسیون برگزار شد.  در این رقابت‌ها شاهد میزبانی خوب استان زنجان بودیم. در بخش پسران خراسان رضوی اول، خراسان شمالی دوم و خوزستان سوم شد.

 رئیس هیأت جودوی استان زنجان افزود: استان زنجان در برگزاری مسابقات موفق عمل کرد و امیدواریم شاهد تداوم چنین میزبانی‌هایی باشیم.

  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی جودوی نوجوانان استان زنجان رئیس هیأت جودوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • آسمانی شدن پدر جودوی خراسان
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد
  • راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش
  • قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کوراش مردان کشور