Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@14:49:09 GMT

دستگیری شرور غرب پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۶۹۳۲

دستگیری شرور غرب پایتخت

سرهنگ سعید راستی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: اواخر ماه گذشته خبری مبنی بر اینکه فردی با عربده کشی و تخریب اموال خصوصی شهروندان سبب بر هم زدن نظم عمومی و آسایش مردم در یکی از محلات غرب شهر تهران شده است، دریافت شد.

وی گفت: تیمی از ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت به نشانی اعلامی مراجعه کردند، ولی متهم پس از عربده کشی و تخریب اموال شهروندان از محل گریخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه رفتار این شرور نارضایتی شهروندان را به همراه داشت، عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، تحقیق در این خصوص را برعهده گرفتند.

سرهنگ راستی تصریح کرد: در تحقیقات میدانی ماموران موفق شدند تصویری از متهم به دست بیاوردند و سپس مخفیگاه وی را شناسایی کردند، ولی در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم به مخفیگاهش تردد ندارد و از این محل نیز متواری شده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: شناسایی مخفیگاه دوم متهم در دستور کار قرار گرفت و پس از تلاش‌های شبانه روزی، در نهایت در پانزدهم مهرماه مخفیگاه دوم این متهم در حوالی محله ستارخاان شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیم‌های عملیاتی این پلیس به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی موفق شدند شرور متواری را که به مدت ۲ هفته از دست قانون متواری شده بود، قبل از فرار بعدی دستگیر کنند.

سرهنگ راستی، با اشاره به اینکه فرد شرور پس از سیر مراحل قانونی با صدور دستور قضائی روانه زندان شد، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه قدرت نمایی به هیچ شرور و متخلفی را نمی‌دهد و با افرادی که بخواهند نظم عمومی برهم بزنندریال برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شرارت اراذل و اوباش پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ موسی بهاری گفت: در پی وصول خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق  به شناسایی متهم شده و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ، تاکید کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده اند می توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه نمایند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم