Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک کروات تیم فوتبال بارسلونا به مسئولان این تیم درباره تداوم نیمکت‌نشینی در این تیم هشدار داد و خواهان افزایش زمان حضورش در ترکیب این تیم شد. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این‌طور که پیداست ایوان راکیتیچ از تبعید شدنش به نیمکت بارسلونا در فصل جاری راضی نیست تا جایی که احتمال دارد به همین دلیل تصمیم به ترک آبی‌و‌اناری‌ها بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت در تابستان هم شایعاتی درباره احتمال جدایی او از بارسلونا منتشر شد، اما در نهایت این بازیکن کروات در نوکمپ ماندنی شد.

راکیتیچ که برای همراهی تیم ملی کرواسی در مرحله انتخابی یورو 2020 به کشورش برگشته است، در جمع خبرنگارانی که از او درباره آینده‌اش سؤال پرسیدند، گفت: الان نمی‌دانم که چه اتفاقی برایم رخ خواهد داد. وضعیتی که در آن قرار دارم، سخت است، چون من می‌خواهم بازی کنم نه اینکه فقط یکی از اعضای تیم باشم. پس هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم تا وضعیت فعلی‌ام تغییر کند. دو سال دیگر به پایان قراردادم مانده است و هیچ جایی بهتر از بارسلونا برای بازی کردن نیست. بارسلونا بهترین باشگاه دنیاست، اما من باید بازی کنم نه اینکه فقط از گشت و گذار در شهر و ساحل لذت ببرم. با مسئولان باشگاه صحبت کرده‌ام. تمام آنها می‌دانستند که من پیشنهادهای دیگری هم داشتم.

دلیل عدم توافق بارسلونا و یوونتوس برای معاوضه راکیتیچ و برناردسکی با وجود رضایت 2 بازیکن

 

راکیتیچ افزود: من می‌خواهم آنقدر بجنگم تا تیم ببیند که برای رفتن به زمین بازی آماده‌ام. می‌خواهم از هواداران به خاطر حمایتی که در این هفته نسبت به من نشان دادند، تشکر کنم، اما اگر وضعیت تغییر نکند، لازم است که بنشینیم و یک بار دیگر درباره وضعیتم با مسئولان باشگاه صحبت کنیم.

راکیتیچ سال 2014 از سویا به بارسلونا پیوست و در 274 بازی‌اش برای تیم کاتالان 34 گل زده و 37 گل هم ساخته است. او با بارسلونا چهار بار قهرمان لالیگا، چهار بار قهرمان کوپا دل‌ری و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. او  و هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی کرواسی این هفته و هفته آینده در مرحله انتخابی یورو 2020 به ترتیب مقابل تیم‌های ملی مجارستان و ولز قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اسپانیا لالیگا بارسلونا ایوان راکیتیچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا لالیگا بارسلونا ایوان راکیتیچ فوتبال اسپانیا لالیگا بارسلونا ایوان راکیتیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم

آفتاب‌‌نیوز :

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و بعد از شادی گل منشوری دانیال اسماعیلی فر، این بازیکن یک بازی از همراهی تیمش محروم شد. این درحالی است که بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی و مقابل آلومینیوم برگزار خواهد شد و خیلی‌ها فکر می‌کردند دانیال در این بازی غایب است. با این حال در حکم کمیته انضباطی آمده این بازیکن در لیگ برتر محروم است و بازی حساس مقابل سپاهان را از دست خواهد داد. دیداری که برای پرسپولیسی‌ها بسیار مهم خواهد بود و آن‌ها یکی از بهترین‌های خود در نیم فصل دوم را در اختیار نخواهند داشت.

وحدت هنانوف و فرشاد فرجی دو بازیکنی هستند که توانایی بازی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس را دارند و یکی از آن‌ها جانشین اسماعیلی فر در بازی با سپاهان خواهند شد. هنانوف مدت‌ها مصدوم بوده و برای پرسپولیس به میدان نرفته است. این بازیکن چند پسته چند روزی است که به تمرینات پرسپولیس برگشته، ولی هنوز شرایط بازی کردن از ابتدا را ندارد. از همین رو اوسمار سرمربی پرسپولیس از کادر پزشکی تیمش درخواست کرده که این بازیکن را هر طور شده برای بازی با سپاهان آماده کنند تا در صورت لزوم از وحدت در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس استفاده شود.

گفتنی است در صورتی که وحدت به این بازی نرسد، فرشاد فرجی به عنوان مدافع راست قرمز‌ها به میدان خواهد رفت و جانشین دانیال خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • مریم نواز شریف: تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهم گرفت
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • واکنش‌ها به ال‌کلاسیکو: همه چیز تمام شد (عکس)
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید