Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@04:41:23 GMT

تمهیدات مترو برای فوتبال ایران و کامبوج

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۷۱۱۷

ساعت 24- تمهیدات مترو برای مسابقه فوتبال تیم های ایران و کامبوج اعلام شد.

 محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این باره اظهار کرد: متروی تهران آماده است تا در فردا پنجشنبه ۱۸ مهر ماه تماشاگران مسابقه فوتبال تیم های ملی ایران و کامبوج را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط ۵ مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویبا اشاره به اینکه این مسابقه در ساعت ۱۷ آغاز می شود، خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل تردد و رفاه حال شهروندان و تماشاگران، در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی قطار فوق العاده اعزام خواهد شد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تاج: تماشاگران زن رعایت کنند

بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران، مهدی تاج در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه زنان علاقه‌مند به تماشای مسابقات لیگ یک و دو در این استان هستند اما مجوز حضور آن‌ها صادر نمی‌شود گفت: ببینید بحث زیرساخت خیلی مهم است. اتفاقا استان گیلان و باشگاه ملوان در بحث حضور زنان در استادیوم پیشرو بودند و هیچوقت هم مشکلی وجود نداشته است.

او ادامه داد: اگر زیرساخت‌های لازم فراهم باشد؛ ان‌شاءالله میزبان زنان در مسابقات لیگ یک و دو هم خواهیم بود اما اینجا می‌خواهم یک نکته به زنان هوادار فوتبال بگویم. ضمن اینکه به آن‌ها خیر مقدم می‌گوییم، درخواست من این است که رعایت برخی مسائل را داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

منبع: ورزش ۳

 

دیگر خبرها

  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • ماجرای سنگ اندازی برای واردات واگن های متروی تهران چیست؟​
  • ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود
  • احضار ۲ استقلالی به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • مهدی تاج: تماشاگران زن رعایت کنند
  • ورود رئیس‌جمهور به ماجرای واگن‌های متروی پایتخت
  • ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ مترو تهران در سال جاری تکمیل می‌شود
  • تکمیل ۵ ایستگاه باقی‌مانده در خطوط ۶ و ۷ در سال جدید
  • تکمیل ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ مترو تهران در سال جاری