Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر اکید کرد: مطالب امروز آقای رئیس جمهور که خود سوگند یاد کرده پاسدار قانون اساسی باشد یعنی نادیده انگاشتن قانون اساسی و قوانین انتخابات. از آقای رئیس جمهور انتظار آن بود تا همگان را به اجرای مُرّ قانون و احترام به آن دعوت کند، نه با هیجان سیاسی نهادهای مسئول را به عدم رعایت قانون فرا خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سخنگوی شورای نگهبان در توییت دیگری نوشت: «ورود افراد دارای سوابق فساد اخلاقی و اقتصادی به مجلس خلاف حق‌الناس بوده و شورای نگهبان ‌به عنوان ناظر انتخابات در قبال آن مسئول است و وظیفه خود را طبق قانون انجام خواهد داد. مقامات کشور بهتر است بر الگوی رعایت قانون تاکید کنند نه بر طبل فرار از قانون بدمند».

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد

ایسنا/تهران دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک به‌منظور هماهنگی بین اعضا و کمیته‌های مربوط به برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دومین جلسه هماهنگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان قرچک روز یکشنبه، ۲۶ فروردین  به ریاست حسین فخاری فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات و با حضور میری زاده رئیس ستاد انتخابات و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات و اعضای هیئت اجرایی انتخابات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فخاری در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان دور اول انتخابات در شهرستان قرچک بیان کرد: اصل بی‌طرفی و عدم جانبداری طبق قانون از وظایف برگزارکنندگان انتخابات است و تمامی اعضای ستاد انتخابات علاوه بر رعایت قانون، از این اصل دفاع کرده و آن را به سایرین توصیه کنند.

فرماندار قرچک تصریح کرد: با توجه به تجارب به دست آمده از اجرای دوره اول انتخابات در اسفندماه سال گذشته باید دقت نظر داشت تا با تلاش بیشتر، انتخابات بهتری در بیست و یکم اردیبهشت سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو مسئول درگیری‌های منطقه است
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری‌های منطقه است
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • رسیدگی به «لایحه تجارت» در مجلس پایان یافت
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • «طرح نور »؛ اجرای قانون به خواست مردم
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در صحن مجلس