Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی، پزشکی نشده‌اید، در این بسته برترین اخبار پزشکی از نگاه کاربران را دنبال کنید.

ماجرای واردات آمپول بدنسازی به اسم پودر کاکائو/ جزئیات تخلف خانم دکتری که همزمان ۱۹ سِمت داشت

جهانپور درباره تخلف واردات آمپول به اسم پودر کاکائو و جزئیات تخلف خانم دکتری با ۱۹ سِمت در کارخانه دارو و مکمل توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکسیر طبیعی برای رفع خستگی چشم‌ها/ خواب آرام را با این مواد غذایی تجربه کنید

در این بسته دانستنی‌های پزشکی از خواص درمانی گلاب برای مراقبت از چشم‌ها و مواد غذایی‌ای که باعث خوابی آرام می‌شوند، می‌گوییم.

بهترین فرمول غذایی برای پاکسازی عروق خونی

گرفتگی عروق قلب به دلیل تغییر در شدت جریان خون و افزایش میزان کلسترول می باشد که همین امر با افزایش سن منجر به سکته قلبی می شود.

مهم‌ترین علل شب ادراری در کودکان + روش‌های درمان

یک جراح کلیه و مجاری ادراری گفت: گاهی اوقات شب ادراری کودکان با علائمی دیگر مانند تب و لرز همراه می‌شود.

ضرورت برنامه‌ریزی برای سالمندان به عنوان شهروندان ارشد جامعه/ بهره‌مندی از رفاه، خدمات درمانی و توانبخشی حق مسلم سالمندان است

معاون کل وزارت بهداشت گفت: برنامه ریزی برای سالمندان به عنوان شهروندان ارشد جامعه در بهره مندی از حقوق شهروندی، چون حق رفاه، کرامت انسانی، خدمات درمانی و توانبخشی ضروری است.

چربی سوزترین تمرین‌های ورزشی

یک متخصص فیزیوتراپی گفت: برای چربی سوزی بالا در مدت زمان کوتاه، تمرین‌های اینتروال با شدت بالا بسیار مناسب هستند.

۵۰ ایده برای ایجاد پارک فضاپایه در ایران/ جنبه‌های گردشگری، علمی و ترویجی فضا در ایران مورد توجه محققان

مدیر اجرایی پروژه پارک‌ها و گردشگاه‌های موضوعی فضاپایه گفت: این رویداد تنها برای جمع آوری ایده‌های خلاق در کل کشور طراحی شده است. مرکز خدمات جامع سلامت در روستای چنار محمودی ایجاد شود وزیر بهداشت در نامه‌ای به معاون بهداشت این وزارتخانه دستور داد مرکز جامع خدمات سلامت در روستای چنار محمودی ایجاد شود.   قدمت سلامت روان در ایران بیشتر از سازمان‌های بین‌المللی/ باید در مراکز ارائه دهنده خدمات روان پزشکی سرمایه گذاری کرد مدیر کل دفتر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: قدمت سلامت روان در ایران بیشتر از سازمان‌های بین المللی است.   توصیه‌های دارویی به زائران اربعین+ لیست دارو‌های ممنوعه سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره همراه داشتن داروهای ممنوعه در طول راهپیمایی اربعین به زائران هشدار داد. انتهای پیام/ عناوین پربازدید علمی در ۱۷ مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان 
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه