Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید مجتبی اشرفی روز چهارشنبه در همایش پلیس، امنیت و اصناف که به مناسبت هفته ناجا در قزوین برگزار شد، افزود:همچنین در این مدت، دستگیری سارق ۴۸ درصد، کشف لوازم خانگی ۸۰۰ درصد، لوازم آرایشی ۵۴۰ درصد و مواد خوارکی قاچاق ۵۲۰ درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: اصناف به عنوان فعالان چرخه اقتصادی کشور، نقش برجسته ای در امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول اظهار داشت: نظم و امنیت و انتظام بخشی در جامعه فلسفه وجودی نیروی انتظامی است و تلاش می‌شود که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها این موضوع بسیار مهم در جامعه نهادینه شود.
اشرفی با تبیین وضعیت ناجا در سطح کشور، ادامه کرد: نیروی انتظامی به گفته مقام معظم رهبری مظهر اقتدار، دیانت، اقتدار و عطوفت بوده و احساس امنیت را در ببینده ایجاد می‌کند.
وی گفت:امیدواریم این اقتدار و عظمت و امنیت با مشارکت و همراهی تمامی مردم به ویژه اصناف و بازاریان ادامه یافته و همواره شاهد تجلی و تبلور آن در سطح جامعه باشیم.
۶۱۰۱*۷۳۸۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت اصناف استان قزوین پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار و امنیت؛ زیباترین حس

امروز صدای دختری را میشنوید که میخواهد درباره زیباترین کلمه دنیا حرف بزند "پدر" .

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072084 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی خوزستان به ۷۰ درصد رسید
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • اقتدار و امنیت؛ زیباترین حس