Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:58:27 GMT

برتری تیم المپیک چین مقابل اردن

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۷۴۳۳

برتری تیم المپیک چین مقابل اردن

تیم زیر 23 ساله های چین موفق شد با نتیجه 2-0 اردن را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، چین یکی از رقبای ایران در راه صعود به المپیک 2020 توکیو است. آن ها در فاصله کمتر از 90 روز تا شروع مرحله نهایی مقدماتی المپیک، موفق شدند در تورنمنت چونگ کینگ با نتیجه 2-0 اردن را شکست دهند.

 

هدایت تیم المپیک چین برعهده گاس هیدینک بود اما حالا آن ها این مربی کهنه کار هلندی را روی نیمکت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین در روزهای آینده نیز یک بازی تدارکاتی دیگر هم خواهد داشت.

 

 

ایران علاوه بر چین، باید با امیدهای ازبکستان و کره جنوبی هم در مرحله گروهی روبرو شود.

 

ژانگ یونینگ هر دو گل چینی ها را به ثمر رساند. نکته جالب این که سرخپوش بازی را 10 نفره ادامه داد و باوجود یک یار کمتر حریف خود را از پیش رو برداشت.

 

چین اردن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چین اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

دیگر خبرها

  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین