Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار ایران ـ کامبوج، فردا پنجشنبه (18 مهر ماه) از ساعت 17به صورت زنده روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

این مسابقه از سری مسابقات مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر است که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

گزارشگر احمدی

گزارش این رقابت برعهده محمدرضا احمدی است که با اجرای محمد حسین میثاقی در جریان برنامه فوتبال برتر از ساعت 16:30روانه آنتن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورژانس بانوان دراستادیوم

در همین رابطه رئیس مرکز اورژانس تهران از حضور اورژانس بانوان برای بازی ایران-کامبوج در ورزشگاه آزادی خبر داد.

دکتر صابریان در این باره گفت: همزمان با مسابقه دو تیم فوتبال ایران-کامبوج، یک دستگاه آمبولانس بانوان، پنج دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس در ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد. این استقرارها از صبح فردا (پنجشنبه) شروع و تا پایان مسابقه ادامه خواهد داشت.

صابریان از شهروندان خواست که در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، ضمن امکان تماس با شماره ۱۱۵، به اکیپ های مستقر در ورزشگاه آزادی مراجعه کنند.

مترو پایتخت آماده اعزام قطار فوق العاده

  محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این باره اظهار کرد: متروی تهران آماده است تا در فردا پنجشنبه ۱۸ مهر ماه تماشاگران مسابقه فوتبال تیم های ملی ایران و کامبوج را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط ۵ مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در ساعت ۱۷ آغاز می شود، خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل تردد و رفاه حال شهروندان و تماشاگران، در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی قطار فوق العاده اعزام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس ایران بازی تیم ملی مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد

حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد به دلیل عدم تامین ایمنی و نواقص مربوط به زیر ساخت، این ورزشگاه تا رفع نواقص نمی‌تواند پذیرای بانوان هوادار باشد.

در اولین حضور زنان در این ورزشگاه، اتفاقات نامطلوبی افتاد و وقایعی رخ داد که اتخاذ این تصمیم پيش بيني می‌شد. 

 

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد