Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدرضایی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کردستان، اظهار داشت: برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه های اجرایی به منظور ایجاد یکپارپگی و وحدت رویه جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های هفته پدافند غیرعامل سال ۹۸ در استان که با شعار "پدافندغیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید" از تاریخ هشتم تا چهاردهم آبان ماه بوده، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل افزود: با رعایت ارکان اساسی پدافند غیر عامل، آسیب پذیری نیروی انسانی، تاسیسات و تجهیزات، ساختمان ها و شریان های حیاتی کشور در زمان تهدیدات طبیعی و غیرطبیعی تقلیل می یابد و با اجرای رزمایش و مانور هایی که در این هفته برگزار می شوند آمادگی مردم در برابر مشکلات واقعی بالا خواهد رفت.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات در هفته پدافند غیرعامل, ادامه داد: در این هفته پوشش تبلیغاتی جزو لاینفک برنامه های اجرایی است و برای پوشش مناسب این برنامه ها باید نهایت تلاش انجام گیرد.

گفتنی است در ادامه جلسه هر یک از رابطین کارگروه های تخصصی و دبیران شورای پدافند غیرعامل شهرستان ها به تشریح موارد و موضوعات مربوطه پرداختند.

کد خبر 4742224

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل استانداری کردستان سنندج اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد شیراز نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در دیدار نوروزی  با کارکنان  سازمان دانش‌آموزی گفت: انش‌آموزان با فعالیت در بخش‌های مختلف سازمان دانش‌آموزی، حضور اجتماعی‌تر همراه با مسئولیت‌پذیری بیشتر در جامعه را تجربه می‌کنند.

علی مطهری افزود: سازمان دانش‌آموزی در حوزه مطالبه‌گری دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و... می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

وی در ادامه گفت : ظرفیت‌های موجود آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف از برنامه‌ها و پتانسیل‌های سازمان دانش‌آموزی باید پشتیبانی‌های لازم را داشته باشند. مجموعه اداره کل آموزش و پرورش نیز از طریق مصوبات شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی، راه را برای فعالیت‌های این مجموعه در این مسیر هموارتر می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان  افزود : خبرگزاری پانا یکی از مهمترین و بهترین بسترهای تربیتی و همچنین یکی از بهترین پتانسیل و ظرفیت‌های رسانه‌ای آموزش و پرورش است. ارتقا و بهبود عملکرد این مجموعه در بعد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در استان هدفگذاری و برنامه‌ریزی شود.

مطهری در ادامه گفت: سازمان دانش‌آموزی استان در سال‌های اخیر در بخش‌های مختلف، دستاوردهای مهمی را کسب کرده که این مهم نشان از برنامه‌ریزی منسجم این مجموعه در فعالیت‌های اجرایی دارد.

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • «مشهد مهربان»؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • جلسه ارکان جشنواره و سازمان‌های همکاری اقتصادی اکو؛ 28 اردیبهشت
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس