Web Analytics Made Easy - Statcounter

این خبر ساعتی پس از آن منتشر می‌شود که وزرای خارجه فرانسه و انگلیس با محکوم کردن این عملیات خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل شدند.

در همین حال «ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان ناتو نیز خواستار خویشتنداری ترکیه شد و ابراز امیداوری کرد که عملیات ترکیه در شمال سوریه «حساب شده و دقیق» باشد. دولت هلند نیز با فراخوان سفیر ترکیه در آمستردام، به شدت به این اقدام نظامی ترکیه اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساعتی پیش «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور این کشور در صفحه توئیتر خود از آغاز عملیات نظامی جدید این کشور در شمال سوریه خبر داد. (+) او نوشت: «نیروهای مسلح ترکیه به همراه ارتش آزاد، عملیات چشمه صلح را علیه تروریست‌های پ.ک.ک/ی.پ.گ (حزب کارگران کردستان و یگان‌های مدافع خلق) و داعش در شمال سوریه آغاز کرد. ماموریت ما ممانعت از ایجاد گذرگاه تروریستی در طول مرزهای جنوبی خود است».

310311

کد خبر 1308906

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سوریه ترکیه کردهای سوریه سوریه ترکیه تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا کردهای سوریه پیاده روی اربعین دونالد ترامپ اربعین آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد

لیبرمن رئیس حزب «اسرائیل بیتنو» و وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی در این باره، گفت: ۲۰۰ روز پس از آغاز جنگ پنج موشک به «سدیروت» و ۲ موشک به پایگاه «زیکیم» پرتاب شد، این یک روز واقعی نبرد در شمال با حملات مداوم و به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در «عکا» و «کریات شمونه» بود و این درحالی است که همچنان ۱۳۳ ربوده شده (اسرای صهیونیست) هنوز در دست حماس هستند.

وی با اشاره به آغاز عید یهودیان موسوم به «پسح» در این شرایط، افزود: این عید آزادی نیست، این هرج و مرج است و زمان آن فرا رسیده است که رهبران (رژیم) اسرائیل مسئولیت را بر عهده بگیرند و به خانه خود بازگردند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستا‌های جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد