Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور عصر چهارشنبه در آیین افتتاح چهارمین دوره المپیاد ورزشی کارمندان دولت استان که در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد اظهارداشت: بدون شک در جامعه ای که مشغله های اداری و درگیریهای روزمره همه ما را از فضای طبیعت و ورزش دور کرده توجه به فعالیت بدنی می تواند در تامین سلامت افراد موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر جامعه به سمت ورزش گرایش بیشتری پیدا کند و خانواده ها و کارمندان روزانه چند ساعت و یا چند دقیقه ورزش کنند در مسیر سلامت حرکت خواهند کرد و بسیاری از افسردگی و اضطراب ها کاهش خواهد یافت.

استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از راههای تضمین سلامت جامعه توجه به ورزش های همگانی است که در این راستا در سال های گذشته کارهای خوبی در کشور و از جمله استان قزوین هم صورت گرفته و پیاده روی های صدها هزار نفری شکل گرفته که بیانگر گرایش مردم به ورزش است. 

جمالی پور بیان کرد: اگر کارمندان دولت به ورزش همگانی، توجه داشته باشند و در این فعالیتها بیشتر شرکت کنند با روحیه و نشاط بیشتری در سرکار حاضر شده و برخورد بهتری با ارباب رجوع خواهند داشت.

وی گفت: باید در حوزه دولت ما نیز از ورزش کارمندی حمایت و شرایطی را فراهم کنیم تا کارمندان حداقل سه روز در هفته و هر نوبت یک ساعت ورزش کنند تا با نشاط بیشتری در محل کار حاضر شوند.

وی با بیان اینکه باید برای گسترش ورزش‌های همگانی در بین مردم تلاش کرد، افزود: باید کارمندان را تشویق کنیم تا ورزش را جدی بگیرند و برگزاری مسابقات ورزشی در طول سال و در چند نوبت می تواند به ترویج فرهنگ ورزش کمک کند. 

مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قزوین با حضور ۱۴۰۰ ورزشکار زن و مرد از ۴۵ دستگاه اجرایی در قزوین از امروز پس ار رژه تیم های شرکت کننده آغاز شد.
 

کد خبر 4742379

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین ورزش و جوانان قزوین اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد شیراز نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت بسیج ادارات و کارمندان کمک به تحقق دولت اسلامی است

مسئول بسیج ادارات و کارمندان خراسان جنوبی گفت: مأموریت بسیج ادارات و کارمندان کمک به تحقق دولت اسلامی است. این دولت بتواند نهادسازی‌ها و بسترسازی‌های لازم برای ایجاد جامعه اسلامی را فراهم کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ محمدعلی امروز در جلسه نشست اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان بسیج ادارات خراسان جنوبی در سال گذشته 10 جلسه هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات را با حضور حداکثری اعضای این هیئت برگزار کرد که ماحصل آن 59 مصوبه در موضوعات مختلف بود.

وی افزود: مطالبه برگزاری مستمر و باثمر جلسات هیئت اندیشه‌ورز در شهرستان‌های استان، ورود جدی ادارات استان به مقوله مهم جهاد تبیین و اجرای آن در دستگاه‌های اداری، تلاش و اقدام در جهت تحقق شعار سال توسط دستگاه‌های اجرایی، مطالبه جدی در برگزاری‌ مناسبت‌ها و ایام الله‌ها در ادارات، مطالبه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به همراه معرفی و تجلیل از الگوهای موفق فعال در زمینه اقدمات ارزشی و انقلابی، مطالبه برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی، اداری و سواد رسانه، اجرای میزهای خدمت جهادی با هدف گره‌گشایی از مشکلات مردم از جمله اقدامات انجام شده هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج ادارات خراسان جنوبی در سال گذشته بود.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان جنوبی ادامه داد: احصاء آسیب‌ها و مشکلات موجود در دستگاه‌های اجرایی استان، مطالبه برگزاری و اجرای اردوهای راهیان پیشرفت برای مدیران و کارمندان ادارات استان، اعزام کارمندان استان به اردوی راهیان نور از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان جنوبی برای کارمندان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته بود.

قاسمی،کمبود نیروی انسانی در برخی از ادارات، پایین بودن پایه حقوقی بعضی از کارمندان، استخدام افراد غیربومی در ادارات، یکسان بودن مالیات‌های أخذ شده از کارمندان، ضعف تعهدکاری برخی از کارمندان، مهاجرت برخی از کارمندان فنی و کارآمد به دیگر استان‌ها را از جمله مسائل و مشکلات شناسایی شده در قشر کارمندی استان خراسان جنوبی در سال گذشته دانست.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان خراسان جنوبی ادامه داد: رفع این موارد نیازمند همکاری، هم‌افزایی و برنامه‌ریزی تمامی دستگاه‌های اجرایی و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است که بتوان این مشکلات را به صورت بومی و به نحو مطلوب پیگیری و برطرف کرد.

وی با بیان اینکه مأموریت بسیج ادارات و کارمندان کمک به تحقق دولت اسلامی است، افزود: رهبر معظم انقلاب در سال 1381 فرمودند: «ما در مرحله دولت‌سازی اسلامی هستیم»؛ همچنین ایشان در سال 95 فرمودند: «تا از این مرحله عبور نکنیم وارد جامعه اسلامی نخواهیم شد.»

قاسمی، با بیان اینکه بیش از بیست سال است که ما در مرحله دولت‌سازی اسلامی قرار داریم، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان در فروردین امسال فرمودند: «جمهوری اسلامی می‌تواند آرمان‌های خود را ذیل دو عنوان اداره کشور به شیوه اسلامی و ارائه یک الگو به مردم جهان برای اداره خوب یک کشور خلاصه کند. بنابراین باید بر تحقق این دو آرمان فکر و تلاش شود.»

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان گفت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق دولت اسلامی یعنی دولتی که بر مبنای معیارها و الگوهای کاملاً اسلامی شکل بگیرد. باید این دولت بتواند نهادسازی‌ها و بسترسازی‌های لازم برای ایجاد جامعه اسلامی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، هفت شاخصه برای دولت اسلامی بیان فرمودند، گفت: از جمله این شاخصه‌ها می‌توان به اعتقادی و اخلاقی، خدمت به خلق که روحیه به مردم گفتمان دولت اسلامی است، عدالت که پیشرفت با عدالت همراه باشد، سلامت‌ اقتصادی و مبارزه با فساد، قانون‌گذاری و حرکت بر ریل قانون و عمل به آن، حکمت و خردگرایی در کارها یعنی انجام کار کارشناسی شده و با هدف درست و شاخصه تکیه به ظرفیت درون‌زای کشور که رهبر معظم انقلاب کلید حل کشور را نگاه به درون می‌دانند، اشاره کرد.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان خراسان جنوبی افزود: به سازمان بسیج ادارات کشور پیشنهاد داشتیم که در کنار برنامه‌های ابلاغی هر ساله، امسال یک جهش را در کنار دولت اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا کنیم و به این نحو  که سازمان بسیج ادارات کشور از تمامی پایگاه های بسیج در کشور درخواست ارائه راهکار برای تحقق شعار سال را در جلسات کارشناسی در مجموعه‌ها بررسی و نقش دستگاه‌های اجرایی را در جهت تحقق آن مشخص و برای انجام و مطالبه‌گری آن را به بسیج اعلام کنند و همچنین شاخص‌های دولت اسلامی تبیین شود و همه راهکارهای اجرایی و عملی آن مشخص شود. 

قاسمی پیشنهاد داد: در صورت موافقت اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات خراسان جنوبی؛ 7 شاخصه مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای تحقق دولت‌ اسلامی را جهت اجرا در استان در دستور کار قرار دهیم و برای انجام آن یک کارگروه ذیل هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات استان شکل گیرد.

وی از افتتاح یک حوزه مقاومت بسیج ادارات کل در خراسان جنوبی در سال 1403 خبر داد و گفت: این حوزه با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است که برای تحقق شعار سال، عملکرد بهتر و اجرای راهبردهای بسیج در خراسان جنوبی به زودی در مرکز استان افتتاح می‌شود.

ابوالفضل نوفرستی، رئیس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: بسیج مجموعه‌ای است که از اقشار مختلف مردم شکل گرفته و نیاز است فعالیت‌ها و اقدامات مختلف با محوریت مردم در استان برنامه‌ریزی و انجام شود.

انتهای پیام/252

دیگر خبرها

  • فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان
  • پنجشنبه‌ ها تعطیل شد ؛ ساعت کاری کارمندان 4 ساعت کم شد
  • حجاب سلامت هر جامعه را تضمین می‌کند
  • مأموریت بسیج ادارات و کارمندان کمک به تحقق دولت اسلامی است
  • اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت
  • تضمین سلامت قلب با این ویتامین
  • آمار‌ها نشان دهنده پویایی و حرکت رو به جلو اقتصاد استان است
  • آمارها نشان دهنده پویایی و حرکت رو به جلوی اقتصاد استان قزوین است
  • از بررسی طرح سامان‌دهی کارکنان دولت تا بررسی جداول و ردیف‌های بودجه ۱۴۰۳
  • سلامت قلبتان را با این ویتامین تضمین کنید