Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری  روح اله حسنی با اعلام این خبر گفت: مطابق برنامه سال های گذشته، امسال نیز طرح ثبت نام از شهروندان جهت اعزام رایگان زائرین به مرز مهران برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) را اجرا کردیم که شهروندان با ارائه مدارک خود به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری پرند ثبت نام کردند.  

سرپرست شهرداری پرند با اشاره به استقبال خوب مردم از این طرح، تصریح کرد: در این طرح برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم بین تمامی ارگان های مربوطه، جهت خدمات دهی به زائران اربعین حسینی صورت گرفته است و تمهیداتی همچون ارائه میان وعده و شام به زائرین جهت رفاه حال آنها، در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند ۷ دستگاه اتوبوس جهت اعزام زائران به مرز مهران در نظر گرفته شده است و امروز چهارشنبه ۱۷ مهر ماه رأس ساعت ۲۰:۳۰ شب با حضور مسئولان شهری جهت بدرقه، از مقابل مسجد جامع امام علی (ع) این زائران به مرز مهران اعزام خواهند شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام علی پیاده روی شهرداری فرهنگی و اجتماعی مسجد جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان

تین نیوز

مدیرکل راه آهن تهران گفت: باتوجه به عبور ناایمن شهروندان و دانش آموزان چند مدرسه از خطوط ریلی بلاک کرج کردان در محدوده مهرشهر کرج، ظرف مدت یک روز زیرگذر در این محدوده احداث شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت راه آهن، علی کاظمی منش، مدیرکل راه آهن تهران گفت: با توجه به عبور نا ایمن شهروندان و دانش آموزان چند مدرسه از خطوط ریلی بلاک کرج کردان در محدوده مهرشهر کرج، ظرف مدت یک روز زیرگذر در این محدوده احداث شد.

در این عملیات، خاک برداری به میزان ۱۰۰ مترمکعب و نصب ۱۲ عدد باکس بتنی پیش ساخته، انجام و کارهای تکمیلی صورت گرفت و با برنامه ریزی به عمل آمده هیچ تداخلی در سیر قطارها ایجاد نشد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ضمن تسهیل و ایمن سازی عبور و مرور شهروندان، خطر برخورد با قطار نیز به میزان چشمگیری کاهش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان