Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@04:18:20 GMT

کولاکوویچ: دیدار با آمریکا، کلاس درس بود

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۷۸۴۲

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد شکست ۳ بر یک شاگردانش مقابل آمریکا در جام جهانی ۲۰۱۹ اظهار داشت: آمریکا در ست اول، سرویس‌های بسیار خوبی زد، ولی در ست دوم، بازی متعادل بود و ما از فرصت‌های خود استفاده کردیم.

اخبار ورزشی- سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: سرویس‌های تیم آمریکا در ست سوم هم ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با آمریکا، کلاس درس خوبی برای ما و بازیکنان جوان ما بود. ما خوب بازی می‌کنیم، ولی بعضی مواقع با سطحی که آمریکا بازی می‌کند، فاصله داریم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: والیبال تیم ملی ایران والیبال جام جهانی 2019 شکست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ

منچستر یونایتد در دیدار این هفته برابر بورنموث دو بار از این تیم عقب افتاد، اما به لطف درخشش برونو فرناندز توانست بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز از این دیدار به دست آورد.

گارناچو در این بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ حضور داشت، اما به دلیل عملکرد ضعیفش در نیمه اول با تصمیم سرمربی این تیم در بین دو نیمه جایش را به بازیکن دیگری داد و تعویض شد و به نظر می‌رسید که از این اتفاق چندان خوشحال نیست.


او پس از پایان این دیدار دو پست را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) لایک کرد که از تصمیم تنهاخ برای تعویض او انتقاد کرده بود تا به این شکل نارضایتی‌اش از این تصمیم را نشان دهد.


حالا سخنگوی باشگاه منچستریونایتد در گفتگو با Manchester Evening News گفته است که در داخل این باشگاه به این موضوع رسیدگی خواهد شد و تصمیم نهایی بر عهده سرمربی تیم است که چطور باید با این بازیکن برخورد کند.

تنهاخ سرمربی سختگیری است و روی مسائل انضباطی حساسیت بسیاری دارد و پیش از این هم جیدون سانچو را به همین دلیل از تیمش کنار گذاشته بود.

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن