Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، نقد علی شریفی با اشاره به اینکه برگه‌های تردد موقت تا پنجشنبه به دست متقاضیان می‌رسد، اظهار داشت: گذرنامه بانوان باید با موافقت همسر صادر شود و بانوانی که در فرآیند طلاق در دادگاه خانواده قرار دارند باید از دادستانی مجوز خروج دریافت کنند و یا پس از صدور حکم طلاق، اجرای آن و ثبت در شناسنامه اقدام به خروج از کشور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه گذرنامه موقت همه افراد پس از ثبت‌نام در ظرف مدت ۴۸ ساعت تحویل می‌شود، خاطرنشان کرد: زائران اربعین باید مدارک شناسایی هویتی خود را به همراه داشته باشند.

صدور گذرنامه دانش آموزان و دانشجویان با دریافت معافیت تحصیلی

رئیس اداره گذرنامه ناجا با تأکید بر اینکه مشمولان خدمت سربازی که غیبت دارند نمی‌توانند از کشور خارج شوند، تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان با دریافت معافیت تحصیلی می‌توانند گذرنامه دریافت کنند و از کشور خارج شوند.

شریفی با اشاره به اینکه همه افرادی که دارای کارت پایان خدمت قدیمی هستند باید به پلیس ۱۰+ مراجعه کنند و کارت هوشمند دریافت کنند، اعلام کرد: بدون کارت هوشمند فرآیند دریافت گذرنامه این افراد تکمیل نمی‌شود.

وی بابیان اینکه برای خروج از مرزهای زمینی محدودیتی در اعتبار گذرنامه‌ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در عبور هوایی، زائران باید حداقل شش ماه اعتبار گذرنامه داشته باشند در غیر این صورت اجازه خروج از کشور ندارند.

کد خبر 4742368

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 پلیس گذرنامه اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد شیراز نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام

ه نقل از جولات، مسیرهای رنگی که برای عبور ویلچر اختصاص داده شده است، از منطقه غزه در حومه مکه مکرمه آغاز شده و به صحن‌های شمالی مسجد الحرام می‌رسد. بدین وسیله معلولان دارای ویلچر می‌توانند برای انجام مناسک حج به سهولت و با آرامش وارد مسجد الحرام شوند. این مسیرهای رنگی مجاور مسیر زائران پیاده بیت‌الله الحرام و در کنار طرح توسعه شمالی مسجد الحرام است که با علامت‌های خاصی که بر روی زمین قرار داده شده مشخص شده است تا معلولان دارای ویلچر را به سمت مسجد الحرام هدایت کند. مسیرهای برگشت نیز با خطوط و فلش‌هایی مشخص شده‌اند تا ورود و خروج به مسجد الحرام برای این گروه تسهیل شود. مسیرهای ویژه زائران ویلچری عبارتند از: دو مسیر شمال مسجد الحرام که به صورت رنگی جدا شده است که از پل حجون تا صحن‌های حرم مسجد الحرام ادامه دارد و در کنار مسیر زائران پیاده با علامت‌هایی مشخص شده است. منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • آخرین مهلت خروج عمره‌گزاران از عربستان چه زمانی است؟